Pořadatelé z AČR – AK elektrárna Dukovany vydali k letošnímu ročníku Horácké rally oficiální program. Na celkem padesáti stranách přiznivci automobilového sportu naleznou podrobné informace k jubilejnímu ročníku třebíčské rally. Překvapením pro diváky je cena programu, která je stanovena na pouhých pět korun!
"Tak nízkou cenu jsme zvolili z jednoduchého důvodu. Chceme dostat program mezi nejširší okruh obyvatel Třebíčska a fandů motoristického sportu. Naším záměrem je, aby si program prečetlo co nejvíce lidí. Pět korun je opravdu symbolická částka," vysvětlil Miloš Morávek, ředitel Horácké rally. Program je k dostání na benzinových stanicích v Třebíči a v blízkém okolí a na dalších prodejních místech jako jsou trafiky, prodejny s tiskem atd.
"K dostání bude i při pátečním představení posádek nebo při sobotním startu na Karlově náměstí v Třebíči," upřesnil Morávek. Fanoušci soutěžního sportu naleznou v oficiálním programu vedle celkové mapy rally a časového harmonogramu i podrobné mapy a popisy jednotlivých rychlostní zkoušek včetně vytipovaných diváckých míst. Pořadatelé připravili celkem čtrnáct diváckých míst, kam budou směrovat diváky k návštěvě rychlostních zkoušek.
Pro lepší orientaci jsou zde i GPS souřadnice diváckých míst, které umožní snadný příjezd k trati rychlostních zkoušek. V programu si dále přečtete ohlédnutí za devatenácti ročníky Horácké rally.
V galerii vítězů najdeme taková jména jako jsou Ladislav Křeček, Pavel Šofr, Stanislav Chovanec, Vlastimil Neumann, Tomáš Hrdinka, Jan Kopecký, Emil Triner nebo Václav Pech, jenž vyhrál v Třebíči v posledních třech letech. Nechybí ani ohlédnutí za loňským ročníkem s názvem Smutné vítězství v Třebíči připadlo Pechovi s Uhlem.Pořadatelé v článku Osudná třináctka věnují vzpomínku tragické nehodě posádky Miroslav Levora jr., Pavla Třebínová při loňském ročníku Horácké rally. Přečíst si můžete ohlédnutí za úvodními dvěma podniky rallysprintového šampionátu.Podstatná část programu je věnována osvětě v otázce bezpečnosti, kde v deseti bodech najdete základní informace, například jaké bezpečné místo si vybrat ke sledování rychlostních zkoušek nebo jak se chovat u trati. Nechybí ani vyznačení nebezpečných míst na rychlostních zkouškách a bezpečnostní průvodce. Pro diváky jsou vytyčena divácká místa, která jsou pořadatelem označena. Mimo tyto prostory jsou všechna ostatní místa podél trati vedena jako zakázaná a není možné z nich sledovat průběh rally!
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?