Před startem poslední etapy bohužel musíme oznámit odstoupení ze soutěže. Závada na spojce byla takového charakteru, že neumožnila start do poslední etapy do Buenos Aires.
Tým podnikl vše možné, aby posádka dojela do cíle v solidním umístění. Ještě před poslední etapu posádka dokázala speciálku nouzově dokončit, ale charakter závady znemožnil start do poslední etapy v časovém limitu. Mimořádně náročná prověrka lidí i techniky nás mnohému naučila a odvážíme si velkou spoustu vývojových poznatků, které v dalším účinkování týmu na dalších soutěžích zúročíme.Děkujeme všem, kteří nám drželi palce a gratulujeme těm, kteří soutěž dotáhli až ke slavnostnímu ceremoniálu na náměstí La Republica.Konečně v bivakuDen plný překážek musela dnes překonávat posádka Aleše Lopraise. V etapě do Cordoby dorazila po technických problémech do bivaku až pozdě večer.Na etapu se speciálně naše posádka hodně těšila, původně v ní měl zazářit čerstvě odstoupivší Carlos Sainz, neboť se jela po nádherných horských tratích pohoří Sierra Cordoba, které jsou každoročně dějištěm Rally Argentina, jedné z mála soutěží, kterou v době svého předchozího angažmá neabsolvoval navigátor Vojta Štajf.Už na 80. kilometru spojovací etapy se znovu objevil problém se spojkou, který vozidlo znepojízdnil. Celý tým se svolal dohromady a na krajnici silnice proběhla v úmorném vedru další výměna spojky. Na další přesun na start speciálky zbylo jen minimum času, ale posádka vše stihla. Po dojezdu na start se však problém se spojkou objevil v nové podobě. "Naštěstí start proběhl z kopce, takže jsme odjeli vlastní silou a ihned po startu se dali do práce. Provizorní oprava nám zabrala asi tři hodiny a po ní jsme se pomalu vydali na trať erzety, která byla skutečně nádherná. Jen tak tak jsme večer stihli po všech útrapách dorazit do cíle ještě před zavřením časové kontroly a pak provizorně do bivaku. Do poslední etapy se startuje už brzy ráno, takže předpokládáme, že se oprava protáhne dlouho do noci," shrnul etapu, v níž skončil až na 52. pozici, Aleš Loprais.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?