Dnes osmnáctiletý Adam Lansing začal na staré Toyotě pracovat již před čtyřmi lety a už tehdy věděl, že chce z vozu postavit elektromobil. Cesta to však nebyla vůbec snadná, neboť Adam musel nejdříve zprovoznit samotnou Toyotu a až pak se mohl pouštět do vymýšlení zcela nového pohonného systému.
Stavba si nakonec vyžádala dlouhé čtyři roky, během kterých Adam pracoval na autě klidně i 20 hodin denně, pokud měl zrovna čas. Nelze se tak divit, že před finální fází projektu byl celý vůz cca 52x rozebrán a znovu složen, přičemž se Adam pokaždé snažil vyměnit co možná nejvíce součástek za nové a výkonnější.
Ačkoliv se nám podařilo vypátrat téměř kompletní technické a elektronické komponenty, samotní z nich příliš chytří nejsme. Za zmínku však rozhodně stojí, že pod kapotou se nachází 9 voltový upravený DC motor, který posílá energii na zadní kola skrze manuální 5-stupňovou převodovku. Jeho výkon sice neznáme, ale točivý moment by měl dosahovat cca 423 Nm a to už od nulových otáček.
U elektromobilů je samozřejmě důležitý dojezd, což byl pro Adamovu Celicu poměrně dlouhou dobu palčivý problém. Nakonec se však objevili sponzoři v podobě Core IV a Plasma Boy Racing, kteří mladému vynálezci darovali 30 kWh baterii. Ta má dostatek energie na to, aby s ní vůz překonal vzdálenost až 209 km.
Vůz je navíc poměrně agilní a úpravám se nevyhnul ani jeho interiér. Palubní deska je sice klasická, nicméně ukrývá speciální snímač otisku prstů, kterým se vůz startuje. Mezi další zajímavosti patří sportovní sedadla nebo klasický sportovní volant.
Pro Adama Lansinga se však nejednalo jen o "krátkodobý" projekt. Během stavby vlastní Celicy se mu totiž tahle práce tak moc zalíbila, že si nakonec založil vlastní společnost pro přestavbu aut na elektromobily nazvanou HAWKEYE INNOVATIONS LLC.