Lexus jak ho neznáme? Luxusní kupé se postaví na start nejdrsnějšího vytrvalostního závodu světa

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 15. ledna 2018, 16:04 Google+

Soutěžní tým Toyota Gazoo Racing oznámil, že Lexus LC bude nasazen do 46. ročníku vytrvalostního závodu 24 hodin Nürburgringu pořádaného v Německu v termínu 12. - 13. května 2018. Každoroční závod na německém Nürburgringu je dle mnohých nejnáročnějším sportovním okruhem světa a v letošním roce se uskuteční již 46. ročník.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Závodní speciál Lexus LC

Závodní speciál Lexus LC | foto: Lexus

Sdílejte článek

V letošním roce se TOYOTA GAZOO Racing účastní závodu již 12. rokem v řadě (od r. 2007), a to s nasazením závodních vozů postavených vlastními zaměstnanci Toyota a týmu složeného z mechaniků a konstruktérů této automobilky.

img-responsive

Lexus LC jak ho zná většina z nás | foto: Toyota

V roce 2018 se vůbec poprvé zúčastní i model Lexus LC. Tento vůz, který mechanici a konstruktéři Toyoty upravili v souladu se závodními specifikacemi, využívá vyspělé technologie určené i pro budoucí sériová vozidla, včetně sportovních.

Do závodu nastoupí čtyři jezdci, Takeši Tsuchija jako vedoucí jezdec, společně se třemi mladými kolegy, kterými jsou Takamitsu Matsui, Naoya Gamo a Yuiči Nakajama.

Lexus LC v rámci německého závodu ukáže vyspělé novinky určené pro budoucí sériově vyráběné vozy. Patří mezi ně nové technologie konstrukce karoserie (snížení hmotnosti, zvýšení tuhosti), technologie na podporu řízení (zlepšení výhledu), vylepšení aerodynamiky, vývoj motoru (zvýšení výkonu díky nižšímu tření, snížení spotřeby paliva), nebo technologie odpružení (snížení hmotnosti, zvýšení tuhosti, lepší odezva).

Závodní vůz Lexus LC, který aktuálně vyvíjíme, je stále ještě v plenkách, ale konečně začíná dělat první krůčky. Bude ještě chvíli trvat, než se pořádně postaví na vlastní nohy, ale určitě to bude stát za všechnu tu snahu a mě nesmírně těší, že se mohu přímo zúčastnit snah Toyoty v oblasti výroby stále lepších automobilů pro budoucnost. Všichni čtyři jako piloti týmu budeme společně pracovat na tom, abychom cíle společnosti naplnili,“ říká jezdec Takeši Tsuchija. Ten se bude za volantem ještě střídat s jezdci: Takamitsu Matsui, Naoya Gamo a Yuiči Nakajama.

Vytisknout

Diskuze: Lexus jak ho neznáme? Luxusní kupé se postaví na start nejdrsnějšího vytrvalostního závodu světa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

reklama

Doporučujeme

Apollo Intensa Emozione

Extrémní Apollo IE vyrazilo do nočních ulic Hong Kongu, jeho řev probudil půlku…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

  2. TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud