Podle dostupných vyjádření by největší trik měl spočívat v umístění oxidu titaničitého do baterií, díky čemuž se zdvojnásobuje kapacita anody baterie. Víc detailů od nás nečekejte, jak to nemá motor, tak tápeme, nicméně ve výsledky by se právě díky implementaci tohoto nového materiálu mělo nabíjení extrémně zrychlit, což by mohlo vést k odstranění posledních předsudků ohledně budoucnosti elektromobility.
Psali jsme
Baterie by měly být dle všeho již ozkoušeny a plně funkční, neboť Toshiba oznámila, že by jejich sériovou produkci ráda zahájila ještě do konce tohoto desetiletí. Spolu s těmito novými bateriemi označovanými SCiB (Super Charge Ion Battery) by tak mohlo dojít i na onu dlouho slibovanou revoluci v elektromobilitě.
Dr. Osamu Hori, vedoucí vývojového oddělení ve společnosti Toshiba prohlásil, že celá společnost je nadšena z potenciálu oxidu titaničitého vloženého do anody baterie i celo novou generací baterií SCiB.
Psali jsme
Podle jeho slov se jedná o baterie, které místo nepatrného navyšování výkonnosti přinášejí naprostou revoluci, která by mohla změnit celý svět elektromobility. A to jak co se týče dobíjení, tak i samotného dojezdu. V současnosti bude Toshiba nadále pracovat na dalších vývojových variantách SCiB baterií, nicméně cílem je zahájit sériovou produkci ve fiskálním roce 2019. Máme se tedy na co těšit.