Nový Ford Mustang dostal upravený Performance Pack. Řezat zatáčky teď bude ještě snadnější

Faceliftovaný Ford Mustang GT nabídne díky Performance Pack 2 zcela nové jízdní zážitky
Faceliftovaný Ford Mustang GT nabídne díky Performance Pack 2 zcela nové jízdní zážitky, foto: Ford
Antonín Marek , AutoRoad.cz 23. října 2017 14:35
Sdílej:

Nedávno faceliftovaný Ford GT nabízí řadu zajímavých novinek, ovšem pokud jste řidič se sportovními ambicemi, tak vás bude určitě nejvíc zajímat zcela nový Performance Pack 2, díky kterému se zážitky z řízení Mustangu posunou zas na zcela jinou úroveň.

Základem pro Performance Pack 2 je jeho předchozí verze, ovšem oproti ní přibylo pár menších úprav, které ale zásadně zlepší zážitky z řízení vozu. Jednou z úprav je i předělaný přední nárazník, který díky svému tvaru dokáže při rychlosti 129 km/h vyvinout přítlačnou sílu až 11 kilogramů. Podobně byl upraven i zadní spoiler, ovšem u něj jsme se konkrétních hodnot přítlaku nedopátrali.

Aerodynamikou však úpravy nekončí, pozornost věnovali technici i podvozku a řízení. Mustang nově sedí na speciálních tlumičích MagneRide, zadní stabilizátor je tužší o 67%, přední stabilizátor o 12%, a výměny se dočkaly i pružiny, které jsou na zadní nápravě tužší o 20% a na přední nápravě o 13%. Onen nárůst v tuhosti ale není oproti sériovému Mustangu, ale oproti předchozí generaci Performance Packu.

V podbězích se usídlila nová 19-palcová kola obutá do speciálních pneumatik Michelin Pilot Sport Cup s rozměrem 305/30. V kombinaci s kompletně předělaným a sníženým podvozkem by tak nový Mustang měl nabídnout mnohem lepší grip, čitelnost a ovladatelnost.

Aby Ford podtrhl výjimečnost a sportovnost Performance Packu 2, bude možné ho objednat pouze k automobilům s manuální převodovkou.

Otázkou však je, na kolik tato úprava vyjde. Oficiální ceník zatím není k dispozici a do severoamerických autosalonů dorazí nový Mustang teprve začátkem jara. Cena se však dá odvodit podle Performance Packu 1, který stál 4.000 dolarů (87.000 korun). Nová varianta Performance Packu tak nejspíše ještě trochu podraží.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.