Proč stále prochází podvody u emisí? Zřejmě chybí vůle ke změnám

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 22. srpna 2017, 08:46 Google+

Redakce ÚAMK přináší prozatím poslední díl ze seriálu nejčastějších podvodů při měření emisí v ČR. Celou situaci popisuje expert na měření emisí a školitel emisních techniků Libor Fleischhans.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Vaše výtky nejsou ojedinělé. Reflektuje je někdo, ministerstvo, dozor?
Není vůle je reflektovat, protože největší a nejlepší obchod je prakticky s kontrolami vozidel, který vynáší několika subjektům tady v republice, kteří si sami píší zákony dneska, tak jim vynáší největší možné peníze. To znamená, že ti lidé, kteří tím vydělávají peníze, se podílejí na tvorbě zákona i vyhlášky. Ti tam v té skupině sedí.

Apeloval jste na ministerstvo dopravy nebo na někoho dalšího?
Apeloval, samozřejmě. Moje jméno je profláklé na všech úřadech nebo na ministerstvech a oni mě zvou už více méně ze strachu, že se budu bouřit, že nejsem zván. V podstatě tam ti lidé co sedí, tak mají motivaci k tomu, aby velkokapacitní linky skutečně jeli bez problémů. Oni nepotřebují problémová vozidla.

Skutečně je to velký problém, protože tohle je jedná část. V podstatě filtry pevných částic je jedná část, kdy ten technický stav nevyhovuje. Těch věcí je asi řada.
Těch věcí je celá řada. Bohužel metodika je narychlo ušitá, nevyzkoušená, pověřené zkušebny ani ministerstvo ji nezkoušely ani dva roky předem v nějakých pilotních programech. To znamená, tady se střihlo něco co je naostro hned. No a samozřejmě, když českému národu dáte naostro něco, tak prakticky během 14 dnů mají pět výhybek jak se tomu vyhnout, jak to ošálit, jak to udělat nějak jinak, aby to vyšlo.

Vytisknout

Diskuze: Proč stále prochází podvody u emisí? Zřejmě chybí vůle ke změnám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

Hyundai IONIQ 5

Česká premiéra Hyundai IONIQ 5, změní novinka pravidla hry?

Panel klimatizace, ilustrační foto

Auta, lidé, klimatizace, nejde jen o komfort, ale i o zdraví

Ilustrační foto

Jak postupovat při nehodě v zahraničí a zkušenost se švýcarským lumpem

Peugeot e-208 GT

Test Peugeot e-208, lvíček na baterky

Harley Davidson

Nová generace Harley-Davidson Sportster

Red Bull

VIDEO: Reklama na Česko a Slovensko v podání formule Red Bull aneb "From castle to castle"

Jeep Willys

US Army se s konstruktéry džípu nemazala. Pro jméno legendy jsou tři hypotézy

Tatra buggyra racing

Soutěž o jízdu v terénních speciálech Tatra

reklama

Doporučujeme

Nissan Leaf bude k dispozici návštěvníkům v ZOO Dvůr Králové

Chcete si vyzkoušet elektromobil a zažít přitom Safari? Víme, kde je to možné

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

  2. Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

  3. Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

  4. Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

  5. Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

  6. Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud