Vaše výtky nejsou ojedinělé. Reflektuje je někdo, ministerstvo, dozor?
Není vůle je reflektovat, protože největší a nejlepší obchod je prakticky s kontrolami vozidel, který vynáší několika subjektům tady v republice, kteří si sami píší zákony dneska, tak jim vynáší největší možné peníze. To znamená, že ti lidé, kteří tím vydělávají peníze, se podílejí na tvorbě zákona i vyhlášky. Ti tam v té skupině sedí.
Apeloval jste na ministerstvo dopravy nebo na někoho dalšího?
Apeloval, samozřejmě. Moje jméno je profláklé na všech úřadech nebo na ministerstvech a oni mě zvou už více méně ze strachu, že se budu bouřit, že nejsem zván. V podstatě tam ti lidé co sedí, tak mají motivaci k tomu, aby velkokapacitní linky skutečně jeli bez problémů. Oni nepotřebují problémová vozidla.
Skutečně je to velký problém, protože tohle je jedná část. V podstatě filtry pevných částic je jedná část, kdy ten technický stav nevyhovuje. Těch věcí je asi řada.
Těch věcí je celá řada. Bohužel metodika je narychlo ušitá, nevyzkoušená, pověřené zkušebny ani ministerstvo ji nezkoušely ani dva roky předem v nějakých pilotních programech. To znamená, tady se střihlo něco co je naostro hned. No a samozřejmě, když českému národu dáte naostro něco, tak prakticky během 14 dnů mají pět výhybek jak se tomu vyhnout, jak to ošálit, jak to udělat nějak jinak, aby to vyšlo.