Automobilka Tesla už sice prozradila některé technické detaily Modelu 3, včetně jeho dojezdu, ovšem dlouho před námi tajila kapacitu jeho baterií. Tu však nyní prozradil v telefonickém rozhovoru sám ředitel automobilky Elon Musk.
Během konferenčního rozhovoru s finančními analytiky, který se měl týkat zejména emise rizikových dluhopisů o které jsme vás včera informovali, prozradil Elon Musk i kapacitu baterií v obou verzích nové Tesly Model 3. Zatímco slabší varianta s dojezdem 355 km by měla dostat 50 kWh baterii, silnější verze Long Range s dojezdem necelých 500 km nabídne 75 kWh baterii.
Tajemství okolo baterií použitých v Modelu 3 je u Tesly novinkou, neboť dříve výrobce uváděl jejich kapacitu v čísla za označením modelu, jako například u Tesly Model S 100D, kdy právě číslo 100 označovalo kapacitu baterie, zatímco písmeno D značilo pohon všech kol. V rámci zjednodušování značení modelů však tato dodatková označení zmizela.
Z rozhovoru podle webu CarScoops také vyplynulo, že v současné době se Tesla zaměřuje především na výrobu modelu s delším dojezdem Long Range, zatímco nejlevnější základní varianta se zahájení produkce teprve dočká/ vyrábí se pouze v malém množství.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?