Naši zákazníci nejsou pokusní králíci, zdůvodnil Rolls-Royce odmítavý postoj k hybridním pohonům

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 5. července 2017, 14:24 Google+

Luxusní automobilka Rolls-Royce veřejně prohlásila, že v jejích vozidlech není pro hybridní technologie pohonu. Místo toho automobilka počká na perfektní optimalizaci elektrických pohonných systémů a až poté je začne do svých vozů montovat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Rolls-Royce Vision Next 100 je vizionářským pohledem do budoucnosti.

Rolls-Royce Vision Next 100 je vizionářským pohledem do budoucnosti. | foto: Rolls-Royce

Sdílejte článek

O odmítavém stanovisku k hybridním technologiím se pro web Autocar zmínil sám Torsten Müller-Otvös, ředitel automobilky Rolls-Royce. Podle jeho slov je hybridní technologie pohonu pouhým kompromisem, o který nestojí samotná automobilka ani její zákazníci.

Podle jeho slov je jediným správným směrem kompletní elektrifikace vozidel, neboť dřív nebo později už nebude pro spalovací motory v automobilech místo či využití. Tato doba je samozřejmě velmi vzdálená, ovšem jisté je, že jednoho dne budou spalovací motory buď zakázány ekology, nebo zkrátka nebudou mít co spalovat.

Ještě před příchodem takové chvíle však bude automobilka schopná nabízet svým zákazníkům plně funkční a bezproblémové elektromobily, které zákazníkům nabídnou standard, na který jsou zvyklí.

A proč je postoj automobilky k hybridním technologiím tak odmítavý? Jednoduše proto, že automobilka se nikdy nesnažila zaujmout výsostné postavení mezi průkopníky nových technologií. Její zákazníci jsou zvyklí spíše na absolutní luxus a dokonalost. Nikdo tak nemá zájem stát se v tomto luxusním voze pouhým pokusným králíkem pro zkoušení nových technologií.

Podobně se to má i s technologií autonomního řízení. Zde se však není čemu divit, vždyť většina zákazníků této automobilky má vlastního řidiče.

Vytisknout

Diskuze: Naši zákazníci nejsou pokusní králíci, zdůvodnil Rolls-Royce odmítavý postoj k hybridním pohonům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Peugeot 3008

Koloběžka v Peugeotu 3008 se ve světe líbí. Je to ideální způsob, jak zdolat…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud