Majitel červeného Chevroletu ZL1 se rozhodl pro montáž přepínače výfukového systému. Konkrétně se jedná o elektronicky ovládanou klapku kdekoliv ve výfukovém systému (kamkoliv si ji namontujeme), která umožňuje stiskem tlačítka z kabiny vozu přepínání proudění výfukových plynů. Buď prochází standardně přes celý výfukový systém, a nebo se klapka otevře a umožní proudění výfukových spalin mnohem dříve, například již před katalyzátorem, nebo středním či zadním tlumičem výfuku.
Ovšem, pokud něco podobného uděláme u přeplňovaného osmiválce o objemu 6,2 litru jako je tomu v případě ZL1, vznikne z toho pořádný rachot. Nejen, že může být takový hluk až sluchu nebezpečný, ale způsobuje i takové vibrace, které mohou aktivovat nárazová čidla a spustit airbagy.
Při dalším šetření majitel a jeho mechanici zjistili, že právě nárazové snímače pro boční airbagy se nachází přímo nad místem, kde je „výfuk otevřen“. Takže, pokud bychom si z tohoto videa měli vzít nějaké ponaučení, až budete příště u své ZL1 upravovat výfuk, nezapomeňte deaktivovat airbagy. Naštěstí si tohle Camaro může dovolit jen málokdo z nás, a tak jsme od podobných problémů nejspíše ušetřeni.