Při rozhovoru s AutoGuide řekl Andreas Preuninger doslova: „Porsche vrací do nejnovější GT3 manuál, protože některým majitelům nejde pouze o nejrychlejší časy.“
„Existuje mnoho lidí, pro které není důležité pouze pohled na stopky, když jsou na okruhu. Mnohem více si chtějí užít interakci s autem a dobrý pocit z jízdy. To je důvod, proč jsme opustili testování na Nürburgringu a pomyslnou soutěž mezi automobilkami o nejrychlejší kolo. Už je nám jedno, že bude konkurence rychlejší.“
Preuninger dále pokračoval: „Jsem přesvědčen o tom, že když vůz nastavíte tak, aby byl nejrychlejší na okruhu, pokazíte tím jeho vlastnosti pro běžné použití na silnici. A to v Porsche dělat nebudeme. Není to náš styl, mít nejrychlejší auta a dělat jim reklamu jenom tím způsobem, že zveřejníme, za kolik dokáží zajet kolo. Prostě, pokud máte auto s perfektním nastavením na Nürburgring, bude to auto nepraktické na silnici i všude jinde.“
I když manuální GT3 zjevně nebyla vytvořena tak, aby zajela nejrychlejší čas na Nürburgringu, Preuninger uvedl, že německá automobilka ani tak nezapomněla na tuto nepsanou soutěž, a že se prý máme na co těšit.
„Budeme oplácet, protože Porsche vždy vrací úder. Máme nějaká esa v rukávu a rozhodně jsme konkurenceschopní!“ Dejte si tedy pozor v Lamborghini, Porsche 911 GT2 RS se blíží.