Porsche 911 GT3 říká: "Na mezičasech Nürburgringu nezáleží!"

AutoRoad.cz, 22. dubna 2017, 09:40 Google+

Připravované Porsche 911 GT3, které by se na trhu mělo objevit na začátku příštího roku, bude dodáváno s šestistupňovou manuální převodovkou. Šéf divize Porsche GT tvrdí, že automobilce o nejrychlejší časy na Nürburgringu nejde.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 | foto: Porsche

Sdílejte článek

Při rozhovoru s AutoGuide řekl Andreas Preuninger doslova: „Porsche vrací do nejnovější GT3 manuál, protože některým majitelům nejde pouze o nejrychlejší časy.“

„Existuje mnoho lidí, pro které není důležité pouze pohled na stopky, když jsou na okruhu. Mnohem více si chtějí užít interakci s autem a dobrý pocit z jízdy. To je důvod, proč jsme opustili testování na Nürburgringu a pomyslnou soutěž mezi automobilkami o nejrychlejší kolo. Už je nám jedno, že bude konkurence rychlejší.“

Preuninger dále pokračoval: „Jsem přesvědčen o tom, že když vůz nastavíte tak, aby byl nejrychlejší na okruhu, pokazíte tím jeho vlastnosti pro běžné použití na silnici. A to v Porsche dělat nebudeme. Není to náš styl, mít nejrychlejší auta a dělat jim reklamu jenom tím způsobem, že zveřejníme, za kolik dokáží zajet kolo. Prostě, pokud máte auto s perfektním nastavením na Nürburgring, bude to auto nepraktické na silnici i všude jinde.“

I když manuální GT3 zjevně nebyla vytvořena tak, aby zajela nejrychlejší čas na Nürburgringu, Preuninger uvedl, že německá automobilka ani tak nezapomněla na tuto nepsanou soutěž, a že se prý máme na co těšit.

„Budeme oplácet, protože Porsche vždy vrací úder. Máme nějaká esa v rukávu a rozhodně jsme konkurenceschopní!“ Dejte si tedy pozor v Lamborghini, Porsche 911 GT2 RS se blíží.

Vytisknout

Diskuze: Porsche 911 GT3 říká: "Na mezičasech Nürburgringu nezáleží!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Dost možná nejšílenější Lada v Rusku, Lada 2106 rat rod.

Tohle nepochopíte! Žigulík přestavěný na rat rod má dvě turba

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud