Porsche 911 GT3 říká: "Na mezičasech Nürburgringu nezáleží!"

AutoRoad.cz, 22. dubna 2017, 09:40 Google+

Připravované Porsche 911 GT3, které by se na trhu mělo objevit na začátku příštího roku, bude dodáváno s šestistupňovou manuální převodovkou. Šéf divize Porsche GT tvrdí, že automobilce o nejrychlejší časy na Nürburgringu nejde.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 | foto: Porsche

Sdílejte článek

Při rozhovoru s AutoGuide řekl Andreas Preuninger doslova: „Porsche vrací do nejnovější GT3 manuál, protože některým majitelům nejde pouze o nejrychlejší časy.“

„Existuje mnoho lidí, pro které není důležité pouze pohled na stopky, když jsou na okruhu. Mnohem více si chtějí užít interakci s autem a dobrý pocit z jízdy. To je důvod, proč jsme opustili testování na Nürburgringu a pomyslnou soutěž mezi automobilkami o nejrychlejší kolo. Už je nám jedno, že bude konkurence rychlejší.“

Preuninger dále pokračoval: „Jsem přesvědčen o tom, že když vůz nastavíte tak, aby byl nejrychlejší na okruhu, pokazíte tím jeho vlastnosti pro běžné použití na silnici. A to v Porsche dělat nebudeme. Není to náš styl, mít nejrychlejší auta a dělat jim reklamu jenom tím způsobem, že zveřejníme, za kolik dokáží zajet kolo. Prostě, pokud máte auto s perfektním nastavením na Nürburgring, bude to auto nepraktické na silnici i všude jinde.“

I když manuální GT3 zjevně nebyla vytvořena tak, aby zajela nejrychlejší čas na Nürburgringu, Preuninger uvedl, že německá automobilka ani tak nezapomněla na tuto nepsanou soutěž, a že se prý máme na co těšit.

„Budeme oplácet, protože Porsche vždy vrací úder. Máme nějaká esa v rukávu a rozhodně jsme konkurenceschopní!“ Dejte si tedy pozor v Lamborghini, Porsche 911 GT2 RS se blíží.

Vytisknout

Diskuze: Porsche 911 GT3 říká: "Na mezičasech Nürburgringu nezáleží!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Dost možná nejšílenější Lada v Rusku, Lada 2106 rat rod.

Tohle nepochopíte! Žigulík přestavěný na rat rod má dvě turba

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud