Od roku 2018 nás čeká velká změna. Souvisí se značkou BMW a také těmi, kdo si pořídí nový model z její produkce.
Konkrétně jde o to, že každé nově vyrobené BMW bude od příštího roku shromažďovat anonymně data o silnicích, autech, řízení a všech dalších aspektech potřebných k vytvoření co nejpřesnějšího obrazu autonomního řízení.
Doba jde kupředu a ani bavorský výrobce nechce zůstat stranou. Proto se dal dohromady se společností Mobileye. Ta již nasbírala patřičné zkušenosti s autonomním řízením u firmy Tesla. Nyní se chystá spolupracovat s BMW, kde bude její systém defacto sledovat řidiče.
Kromě naprosto nové generace map se BMW rozhodlo, že do jeho nových aut nainstaluje další bezpečnostní systémy. Novinkou bude například prvek Road Experience Management, který sesbíraná data odešle třetí straně, která je následně prozkoumá a vyhodnotí.
A k čemu všemu to vlastně bude dobré? Informace sesbírané z datových zařízení vlastně poslouží k vývoji autonomního řízení ve vozech BMW. Vedlejším produktem se stane velká databáze, která ukáže, jak moc dobře řídí současní řidiči, jak moc jsou agresivní za volantem a další dosti zajímavé věci.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?