Značky Dodge a Chrysler řeší problém se svými modely Charger a 300. Exempláře z let 2014 až 2017 totiž mají problém se šrouby hnací hřídele.
Vše se týká verzí výhradně s pohonem všech kol a také osmi šroubů na přední hnací hřídeli. Majitelům dotčených kusů již bylo zasláno doporučení přímo z automobilky, aby zajeli do svého nejbližšího servisu. Výrobci tak chtějí předejít tomu, aby se hřídel díky ztrátě šroubů nadobro odpojila.
Mimochodem, prvním kusem, u něhož došlo k tomuhle problému, byl policejní Dodge Charger. Vše se stalo 14. ledna 2016 a vše skončilo poškozením převodovky. Postupem času se díky šetření zjistilo, že i další policejní vozidla měla uvolněné šrouby hřídele. A jelikož se bavíme o vozech, které asi těžko využívá ke službě česká policie, je jasné, že tenhle problém se týká USA.
Veškerá práce a servis bude pro Američany zdarma, ale i tak to zabere nějaký čas. Vše se přitom týká 69 tisíc exemplářů, takže to není žádné malé číslo. Automechanici se tak v dílnách obou značek značně zapotí, ale hlavní je, že vše bude uvedeno do pořádku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.