Dayton rozšiřuje svou řadu pneumatik pro nákladní vozidla představením vodicích pneumatik D800M a záběrových pneumatik D800D pro smíšený provoz na silnici a v terénu. Poskytovat mají „nejdůležitější provozní vlastnosti za nejlepší cenu“, a to na úrovni jako běžná silniční pneumatika.
Značka Dayton byla založena v roce 1905 a od roku 1988 patří do koncernu pneumatikářského gigantu Bridgestone. To jí dává přístup k know-how i znalostem tradiční značky, z nichž inženýři těžili i při vývoji nových pneumatik D800M a D800D. Obě zvládnou práci v nejdrsnějších podmínkách v částečné mimosilniční dopravě na kamenité, šotolinové nebo sutinové cesty – například ve stavebnictví, při přepravě odpadu nebo těžbě dřeva. Od toho jsou ostatně určeny pro smíšený provoz.
Díky označení M+S a alpskému symbolu odvádějí vynikající výkony i v zabláceném nebo zasněženém terénu, jakož i v nepříznivých zimních podmínkách. Jejich speciální pryžová směs, vyvinutá pro svou vysokou odolnost vůči proříznutí a vytrhávání dezénu, chrání běhoun a kostru pneumatiky před nákladným poškozením na drsném povrchu.
Obě nové pneumatiky Dayton lze, na rozdíl od mnoha dovážených levných pneumatik, protektorovat. Tím se jim výrazně prodlužuje životnost, čímž se ještě více zvyšuje jejich ekonomická výhodnost. Konstrukce obou gum disponuje spojovacími můstky mezi bloky běhounu v prostřední části styčné plochy, které zvyšují obvodovou tuhost a minimalizují pilovité opotřebení pneumatik.
To prodlužuje životnost, maximalizuje provozuschopnost vozidel a snižuje náklady na údržbu. Design spojovacích můstků a dobrá odolnost pneumatik vůči nepravidelnému opotřebení přispívají také k tiché, komfortní jízdě na dálnici. Vodící typ D800M i záběrový typ D800D jsou nabízeny v rozměrech 315/80 R 22,5 a 13 R 22,5. Navíc jsou vybaveny také novou ztenčenou patkou, jež minimalizuje hmotnost pneumatiky bez kompromisů v oblastech odolnosti, nosnosti, valivého odporu a provozních vlastností.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.