Náhodná kontrola v továrně totiž zjistila, že systém, který uchovává hodnoty pro utahovací momenty pro klouby sedadel a palubní desky mají chybějící datové nebo nepravděpodobné hodnoty. Bentley proto rychle namátkově prohlédl hned několik vyrobených vozidel, přičemž zjistil, že opravdu existuje riziko nesprávného točivého momentu na šroubech některých spojů v modelech Bentayga.
Možné vadné kusy byly vyrobeny mezi letošními březnem až zářím, přičemž Bentley říká, že zatím v souvilosti s nesprávně utaženými šrouby sedadel a palubní desky neeviduje žádné nehody či zranění osob. Existuje tady však nepatrná možnost, že tyto spoje by mohly časem uvolnit a v případě nehody by to pro posádku nemuselo dopadnout dobře.
Proto se okamžitě dali do práce zástupci značky a postupně začali informovat své zákazníky o vadě. V závislosti na tom se dokonce může palubní deska vozu nepříjemně rozvibrovat. Automobilka také uvedla, že továrna již doplnila chybějící systémová data do výrobní linky. Tím by mělo být zabráněno problémům podobného rázu.
V případě modelu pro rok 2017 pak Bentley říká, že problém se týká 88 kusů pro trh v USA. Hůře jsou na tom Britové, kteří jsou podle britského Autocaru postiženi mnohem více. V případě Velké Británie se nejspíše jedná o 239 kusů. Celosvětově se pak drobná, ovšem dosti nebezpečná vada, týká 1 619 vozidel.