Britský výrobce musí provést rutinní kontrolu svého vybavení v továrně. Díky němu se totiž nové SUV Bentayga může po čase doslova rozpadnout.
Náhodná kontrola v továrně totiž zjistila, že systém, který uchovává hodnoty pro utahovací momenty pro klouby sedadel a palubní desky mají chybějící datové nebo nepravděpodobné hodnoty. Bentley proto rychle namátkově prohlédl hned několik vyrobených vozidel, přičemž zjistil, že opravdu existuje riziko nesprávného točivého momentu na šroubech některých spojů v modelech Bentayga.
Možné vadné kusy byly vyrobeny mezi letošními březnem až zářím, přičemž Bentley říká, že zatím v souvilosti s nesprávně utaženými šrouby sedadel a palubní desky neeviduje žádné nehody či zranění osob. Existuje tady však nepatrná možnost, že tyto spoje by mohly časem uvolnit a v případě nehody by to pro posádku nemuselo dopadnout dobře.
Proto se okamžitě dali do práce zástupci značky a postupně začali informovat své zákazníky o vadě. V závislosti na tom se dokonce může palubní deska vozu nepříjemně rozvibrovat. Automobilka také uvedla, že továrna již doplnila chybějící systémová data do výrobní linky. Tím by mělo být zabráněno problémům podobného rázu.
V případě modelu pro rok 2017 pak Bentley říká, že problém se týká 88 kusů pro trh v USA. Hůře jsou na tom Britové, kteří jsou podle britského Autocaru postiženi mnohem více. V případě Velké Británie se nejspíše jedná o 239 kusů. Celosvětově se pak drobná, ovšem dosti nebezpečná vada, týká 1 619 vozidel.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.