Mysleli jste si, že nové Céčko od Mercedesu už nemůže být lehčí? Tak to jste na omylu, podle Mercedesu se u další generace chystá razantní di
Aktuální generace s označením (W205) prošla efektivní dietou, která vedla ke snížení hmotnosti až o 100 kg ve srovnání s předchozí generací. Jenže další generace bude muset jít ještě dále a tak Mercedes-Benz plánuje zavést další instalaci hliníkových komponentů ve výrobním procesu pro příští generaci C-Class.
Ta dostane pravděpodobně název (W206) a očekává se, že přijde na světové trhy v roce 2020. Novinka má mít celou řadu hliníkových komponentů, což budoucímu céčku umožní být ještě lehčí než stávající generace. Vše prospěje snížení spotřeby paliva a samotné dynamice vozu.
O všem promluvi Jason Hoff, generální ředitel divize Mercedes-Benz v USA. Ten pro server Automotive News prozradil, že příští generace Céčka přijde s moderními spojovacími technologiemi, mezi něž patří ocelové pláty karoserie kombinované s hliníkem. Nová technologie bude zaměstnávat nové spojovací techniky, kteří musí umět laserové svařování, lepení a nýtování.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.