Mysleli jste si, že nové Céčko od Mercedesu už nemůže být lehčí? Tak to jste na omylu, podle Mercedesu se u další generace chystá razantní di
Aktuální generace s označením (W205) prošla efektivní dietou, která vedla ke snížení hmotnosti až o 100 kg ve srovnání s předchozí generací. Jenže další generace bude muset jít ještě dále a tak Mercedes-Benz plánuje zavést další instalaci hliníkových komponentů ve výrobním procesu pro příští generaci C-Class.
Ta dostane pravděpodobně název (W206) a očekává se, že přijde na světové trhy v roce 2020. Novinka má mít celou řadu hliníkových komponentů, což budoucímu céčku umožní být ještě lehčí než stávající generace. Vše prospěje snížení spotřeby paliva a samotné dynamice vozu.
O všem promluvi Jason Hoff, generální ředitel divize Mercedes-Benz v USA. Ten pro server Automotive News prozradil, že příští generace Céčka přijde s moderními spojovacími technologiemi, mezi něž patří ocelové pláty karoserie kombinované s hliníkem. Nová technologie bude zaměstnávat nové spojovací techniky, kteří musí umět laserové svařování, lepení a nýtování.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?