Puristé se dočkají, Porsche 911 GT3 skutečně dostane „šaltpáku“

ar6, 19. července 2016, 15:24 Google+

Nedávno omlazené Porsche 911 mnoho nadšenců nepotěšilo. Atmosférické motory totiž vyměnilo za přeplňované šestiválce, které zase sebrali něco z charakteru německé legendy. Malou vzpruhou by mohla být omlazovací kúra u 911 GT3.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911 GT3 se dočká také manuální převodovky.

Porsche 911 GT3 se dočká také manuální převodovky. | foto: Porsche

Sdílejte článek

911 GT3 platí za jednu z extrémnějších verzí řady 911. Vyčítána jí však často je absence manuální převodovky, protože současná specifikace s 3.8litrovým šestiválcem o výkonu 350 kW (475 k) pod kapotou má výhradně dvouspojkový automat PDK. Ten je u Porsche samozřejmě vybroušen k dokonalosti, zážitek z manuálního řazení ale nabídnout neumí. Spolu s nadcházejícím faceliftem se ale možná dočkáme změny.

Špionážní fotografové magazínu Motor1 totiž zachytili několik testovacích prototypů omlazené 911 GT3. A ačkoliv většina aut měla volič automatu a pádla pod volantem, povedlo se zachytit jedno kupé s podivným krytem na středovém tunelu. Evidentní je na fotkách také absence pádel pod volantem, což by mělo znamenat jedinou věc. GT3 se dočká manuální převodovky! Porsche má na výběr prakticky dvě skříně - sedmistupňovou z klasické Carrery nebo šestistupňovou z odlehčené verze 911 R. Pravděpodobněji se údajně jeví druhá varianta.

Zatímco nad technikou můžeme i nadále spekulovat, vzhled vozu již neznámou není. V minulém týdnu totiž nizozemské zastoupení značky omylem ukázalo kompletní podobu vozu ve 3D prostřednictvím speciální aplikace. Nové tak jsou oba nárazníky, vpředu s většími nasávacími otvory, zadní světla a také LED diody pro denní svícení. Výše zmíněný atmosférický šestiválec by pak měl zůstat zachován, stoupnout by měl ale výkon i točivý moment. Místo premiéry zatím nebylo určeno, dá se ale předpokládat, že jím bude nadcházející pařížský autosalon.

Vytisknout

Diskuze: Puristé se dočkají, Porsche 911 GT3 skutečně dostane „šaltpáku“

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Hyundai Tucson je prvním z řady modelů bez označení s písmenkem i.

Hyundai čekají masivní změny jmen, prý kvůli Evropě

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud