Automobilka Infiniti pořádá novou svolávací akci. Ta se týká 60 tisíc sedanů typu Q50, které mají problémy s řízením.
Konkrétně se jedná o řídící software pro adaptivní řízení. Ten umožňuje vozu řídit se v určitých podmínkách sám, popřípadě pomáhá řidiči s udržením auta v jízdním pruhu. Jenže podle Infiniti je dost možné, že ihned po nastartování vozidla způsobí elektronický problém jinou odezvu posilovače.
Konkrétně tak, že se změní nejen síla posilovače, ale i rádius otáčení. Automobilka naštěstí zatím neví o případě, kdy by tato změna způsobila nehodu nebo zranění. I z toho důvodu svolává okamžitě do servisů celkem velké množství vozidel.
Jen na trhu v USA se svolávací akce týká 28 182 aut, dalších 3800 jich jezdí na uzemí Kanady. Dalších skoro 30 tisíc vozů se pak rozprchlo do zbytku světa, Evropu nevyjímaje. Všichni majitelé už v těchto dnech dostávají instrukce a výzvu, aby co nejrychleji navštívili nejbližší servis, kde bude provedena bezplatná oprava.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.