Peugeot představuje novou podobu interiéru i-Cockpit

ar3, 21. dubna 2016, 14:40 Google+

Poté, co francouzský Peugeot představil ve svých modelech 208, 2008 a 308 revoluční uspořádání interiéru, rozdělil se motoristický svět na dvě poloviny. Jeden tábor se nezvyklé uspořádání ovládacích prvků, malý volant a vyvýšenou kapličku přístrojů zamiloval. Druhá strana barikády Peugeot pro tento krok odsuzuje. Minulý týden, nedaleko Paříže představil Puegeot evoluci systému i-Cockpit, kterou budeme vídat v budoucích vozech s lvem na kapotě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nový I-Cockpit představil Peugeot nedaleko Paříže

Nový I-Cockpit představil Peugeot nedaleko Paříže | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Na nově představené kabině můžeme stále pozorovat typické prvky i-Cockpit, které známe se současných Peugeotů.

První, s čím řidič přijde do kontaktu je volant. Ten je nyní ještě kompaktnější. Nabízí také nový tvar se dvěma ploškami. Díky těmto změnám má vůz poskytovat řidiči lepší výhled, lepší řízení a více místa pro nohy.

Stejně tak nás upoutá nevšedně tvarovaná kaplička přístrojů, s displayem o rozměru 12,3“, umístěná na vrcholu palubní desky. Tímto se Peugeot snaží přiblížit přístrojovou desku více do řidičova zorného pole. Ten tak může sledovat dění na vozovce před vozem, stejně jako sou aktuální rychlost či údaje z navigačního systému pohodlně před sebou bez sebemenšího pohybu očí.

Napravo od kapličky přístrojů je umístěn velký dotykový display o rozměru 8“, využívající kapacitní technologii zvyšující odezvu systému.

Přímo pod dotykovou obrazovkou a dvojicí výdechů klimatizace nalezneme středovou konzoli s elegantními chromovými přepínači, připomínající klapky klavíru, které okamžitě přilákají pohled pasažérů ve voze.

img-responsive

Nový I-Cockpit představil Peugeot nedaleko Paříže | foto: Peugeot

Peugeot se u nového interiéru i-Cockpit chlubí propojením nebývalého množství moderních technologií. Mezi tyto technologie patří 3D navigace nabízející informace o dopravě v reálném čase díky službě Tom Tom Traffic. V interiéru dále nalezneme inovovaný systém Hands-free, nabízející funkce hlasového ovládání, čtení i odesílání SMS zpráv. Samozřejmostí je možnost propojení vozu s mobilnjím telefonem pomocí služeb Apple CarPlay a Android Auto.


Velkým lákadlem je takzvaný zesilovač pocitů Amplify. Tento systém upravuje zvuk, osvětlení, nastavení sedadel, ale i vůni a chování řízení v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Řidič má na výběr ze dvou módů: dynamický Boost a odpočinkový Relax.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot představuje novou podobu interiéru i-Cockpit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

subaru brz

TEST Subaru BRZ – zábava na prvním místě

Model bZ4X je prvním vozem od Toyoty od počátku koncipovaným jako elektromobil s bateriovým pohonem

Toyota intenzivně pracuje na zcela nových bateriích pro elektromobily

Extrémní testy nových modelů Kodiaq a Superb úspěšné

Extrémní testy nových modelů Kodiaq a Superb úspěšné

Toyota GR Supra

TEST Toyota GR Supra - naštvaný kříženec s manuální převodovkou

on-line prodej

Zdarma ověření najetých kilometrů ojetých aut v Česku

Volkswagen představil zcela nový Tiguan

Volkswagen představil zcela nový Tiguan. TDI ano, na manuál zapomeňte

Suzuki Vitara Mild Hybrid

Bonusovka od Suzuki, slevy až 270 000 Kč

peugeot 408

Stellantis již otestoval použití syntetických paliv

MG HS

TEST: MG HS 1.5 TGI Emotion – nové SUV za 600 tisíc, má to háček?

Nejběžnější problémy brzdového systému a jejich možné řešení

Nejběžnější problémy brzdového systému a jejich možné řešení

ceny pohonných hmot

Pět zásadních změn pro české řidiče

Ilustrační foto

Novela zákona o povinném ručení - nejdůležitější změny

Volkswagen ID. GTI Concept

Volkswagen představuje ID. GTI Concept

Lexus LC 500 Convertible

TEST Lexus LC 500 CV Hokkaido Edition - japonský samuraj nahoře bez

MINI Cooper SE Countryman ALL4 v edici Untamed

Tvrdá rána elektromobilitě možná už za 2 roky? Optimismus přesto vládne dál...

reklama

Doporučujeme

Jaguar a nový šestiválcový motor

Jaguar zařadí zpět do nabídky řadové šestiválce. Dostanou výkon až 500 koní

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST Subaru BRZ – zábava na prvním místě

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud