Tuningová firma Alpha-N Performance vydala komplexní tuningový program pro ostré BMW 1 M Coupé. Zvýšil se mu výkon a nejen to.
Jeho současný nástupce BMW M2 je sice taktéž silným autem, které se ve světě neztratí, ale Alpha-N Performance si s jeho předchůdcem 1M pohrála tak, že to stojí za pozornost. Pod kapotou se totiž ukrývá 564 koní a točivý moment 734 Nm.
Změnou prošel i software motoru, instalováno bylo větší turbodmychadlo a větší chladič. Výměnou prošel výfukový systém, svíčky a palivové čerpadlo. Firma Alpha-N Performance také nainstalovala nový vstřikovací systém a přeprogramovala řídící jednotku motoru.
Ostré BMW dostalo snížené tlumiče Öhlins, karbonový přední splitter a nový zadní spoiler. V kabině si své místo našel sportovní volant obsahující LED indikátor řazení a také centrální displej. Ten ukazuje všechny potřebné údaje, jako je tlak turba, oleje a nebo teplotu vody.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.