Systém pohonu všech kol, vážící 105 kilogramů, je stejný jako u sportovního F-Typu. Za běžných podmínek je tak síla motoru posílána na zadní kola, v případě potřeby však dokáže elektronika během několika okamžiků připojit také přední nápravu. Za příplatek může být čtyřkolka, namísto běžných režimů Race, Ice a Snow, vybavena systémem Adaptive Surface Response.
Dvoulitrový vznětový čtyřválec pod kapotou produkuje 180 koní při 4000 ot./min a 430 Nm mezi 1750 - 2500 ot./min, což v kombinaci s osmistupňovým automatem stačí na akceleraci z 0 na 100 km/h za 8,4 sekundy a maximální rychlost 222 km/h. Spotřeba paliva je průměrně 4,9 l/100 km.
Napříč celou nabídkou je, v případě že sáhnete po osmistupňovém automatu, dostupný systém Configurable Dynamics, upravující řízení, odezvu plynu, převodovku i podvozek podle preferencí řidiče. Tato technologie se ale netýká výlučně modelu s pohonem všech kol.
Dvoulitrový diesel v kombinaci s pohonem všech kol je v Čechách dostupných ve výbavě Pure, Prestige, Portfolio nebo R-Sport. Základní cena je 1 321 925 korun, pokud se díváte na druhý konec nabídky (verze Portfolio), připravte si minimálně 1 502 578 korun.