SsangYong Rexton W má nový motor a automat od Mercedesu, pořád Vás vrátí do minulosti

ar6, 11. prosince 2015, 06:10 Google+

Za svůj život prodělal SsangYong Rexton mnoho větších či menších plastických operací, v úplné podstatě je ale i nejnovější verze s přídomkem W pořád tím původním modelem z roku 2001 se žebřinovým rámem. A nic na tom nezmění ani nový diesel s automatem od Mercedesu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Novinkou je vznětový čtyřválec s automatem od Mercedesu, SsangYong Rexton W.

Novinkou je vznětový čtyřválec s automatem od Mercedesu, SsangYong Rexton W. | foto: SsangYong

Sdílejte článek

Podobně jako u Rodiusu je předchozí dvoulitr dávno zapomenut a na jeho místo nastupuje o dvě deci větší naftový čtyřválec e-XDi220, vyhovující emisní normě Euro 6. Jeho výkon 178 koní je dostupný při 4000 ot./min, maximálního točivého momentu 400 Nm si může řidič užívat v pásmu 1400 - 2800 ot./min. Poháněna jsou přes šestistupňovou manuální převodovku zadní nebo všechna kola, čtyřkolka je rovněž dostupná se sedmistupňovým automatem, který pochází ze skladů Mercedesu.

img-responsive

Pod kabátkem najdeme žebřinový rám, SsangYong Rexton W. | foto: SsangYong

Všechny verze akcelerují z 0 na 100 km/h za 9,9 sekundy, spotřeba paliva se pohybuje mezi 6,8 - 7,4 l/100 km, což je hodnota platná pro čtyřkolku s automatem. O žebřinovém rámu již byla řeč, vpředu potom jsou dvojité lichoběžníky a vzadu tuhá pětiprvková náprava. Tažná kapacita jsou výborné tři tuny. Tohle je zkrátka off-road ze staré školy.

A pozná se to i v interiéru 4755 mm dlouhého terénního automobilu. V ceníku sice hrdě trůní položka „navigační systém,“ ale v základní specifikaci najdete rádio s CD/MP3 a dvouřádkovým černobílým displejem, který Vás vrátí do dob Nokie 3310. Mimo něj je však v základu sedm míst k sezení, automatická klimatizace, čtveřice airbagů, vyhřívané čelní okno, tempomat nebo asistent sjíždění z kopce.

Z Koreje se k nám zatím nedostal poslední facelift s upravenou maskou chladiče a hodnotnějším interiérem, takže tu máme pořád provedení z roku 2013, které se vizuálně přiblížilo úplně prvnímu Rextonu z Giugiarova pera. Do předních světel se standardně nastěhovaly LED diody denního svícení, litá kola mají 16 nebo 18 palců a střechu zdobí stříbrné ližiny.

Jelikož v Česku to má aktuálně SsangYong se zastoupením všelijaké, musí se případný zájemce o vůz této značky vydat do Německa. Tam je Rexton W v nabídce se třemi stupni výbavy a za základní cenu 27 190 euro (cca 735 000 korun). Provedení s automatem přijde minimálně na 33 590 euro (cca 908 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: SsangYong Rexton W má nový motor a automat od Mercedesu, pořád Vás vrátí do minulosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

První model jihokorejské prémiové automobilky je již v prodeji, Genesis EQ900.

Genesis EQ900 podrobněji, velikostí deklasuje veškerou konkurenci

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud