Německé Porsche odhalilo další přírůstek do rodiny modelu Macan, kterým je ostřeji naladěná verze GTS.
Jeho základem je klasický Macan S, přičemž oproti němu má verze GTS mírně upravený exteriér s vysokým lesklým/matným povrchem a černými akcenty. Ve standardu nechybí ani 20palcové disky kol RS Spyder v černém provedení Satin.
K větším změnám došlo v kabině, kam výrobce instaloval prvotřídní kůží / Alcantarou potažená sportovní sedadla. Kožené akcenty najdeme i na dalších částech kabiny a nechybí systém Porsche Communication Management. Pro kvalitní poslech hudby je vůz vybaven audiosystémem s osmi reproduktory a přípojkou USB a AUX.
Důležitým aspektem je i motorizace, kterou v tomto případě tvoří twin-turbo 3,0litrový šestiválec s výkonem 360 koní. Motor je připojen k sedmistupňovému automatu PDK se dvěma spojkami a nechybí pohon všech kol. I díky tomu se Macan GTS dostane z nuly na stovku za 4,8 sekundy a při odblokovaném omezovači se rozjede až na 280 km/h.
Kromě inovovaném motoru, Macan GTS má znovu kalibrovat systém řízení stability, který slibuje poskytnout "ještě dynamičtější zážitek z jízdy." Crossover se může pochlubit také vysoce výkonný brzdový systém s červenými brzdové třmeny a rotory, které měří 360 mm vpředu / 330 mm vzadu.
Nové Porsche Macan GTS bude v prodeji ve Spojených státech od března příštího roku a jeho cena začíná na 67.200 dolarech. V Německu se však už dá nové Porsche objednávat, přičemž základní částka činí 73.400 eur.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?