O připravovaném supersportu Ford GT 2017 toho bylo sepsáno již nespočet. Nyní se pozornost novinářů i veřejnosti obrací k jeho kolům. Ptáte se proč? Budou totiž zcela revoluční.
V létě letošního roku jste se na našem webu mohli dočíst o novince v nabídce Fordu Mustang. Jednalo se o brutální Mustang s označením GT350R. Jedná se o první vůz na světě, který má v příplatkové nabídce i kolonku ohledně kol vyrobených z uhlíkových vláken.
Možná se ale již brzy dočkáme dalšího modelu, který bude využívat tuto technologii. Tím má být právě připravovaný supersport Ford GT 2017.
S touto informací přišel australský zpravodajský magazín CarsGuide i americký AutoBlog.
Sada těchto kol by mohla být velmi podobná právě těm, kterými se chlubí Mustang GT350R. Každé kolo váží pouhých 8,1 kg. Pokud by se taková kola opravdu stal součástí Fordu GT 2017, rozhodně by se nejednalo o jeho standardní výbavu.
I cena těchto příplatkových kol je pro GT odhadována ve stejné výši jako u Mustangu. Za čtyři ultralehká karbonová kola tak zaplatíte v přepočtu 730.000,- Kč.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?