O připravovaném supersportu Ford GT 2017 toho bylo sepsáno již nespočet. Nyní se pozornost novinářů i veřejnosti obrací k jeho kolům. Ptáte se proč? Budou totiž zcela revoluční.
V létě letošního roku jste se na našem webu mohli dočíst o novince v nabídce Fordu Mustang. Jednalo se o brutální Mustang s označením GT350R. Jedná se o první vůz na světě, který má v příplatkové nabídce i kolonku ohledně kol vyrobených z uhlíkových vláken.
Možná se ale již brzy dočkáme dalšího modelu, který bude využívat tuto technologii. Tím má být právě připravovaný supersport Ford GT 2017.
S touto informací přišel australský zpravodajský magazín CarsGuide i americký AutoBlog.
Sada těchto kol by mohla být velmi podobná právě těm, kterými se chlubí Mustang GT350R. Každé kolo váží pouhých 8,1 kg. Pokud by se taková kola opravdu stal součástí Fordu GT 2017, rozhodně by se nejednalo o jeho standardní výbavu.
I cena těchto příplatkových kol je pro GT odhadována ve stejné výši jako u Mustangu. Za čtyři ultralehká karbonová kola tak zaplatíte v přepočtu 730.000,- Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.