Pro někoho naprosto neznámý úpravce Wimmer Rennsporttechnik si dal tu práci a velmi dobře upravil aktuální generaci vozu Mercedes-Benz C63 Estate AMG S.
Vůz dostal speciální červený lak karoserie a i přes celou řadu doplňků má poněkud nenápadný vzhled. Novinkou jsou 19-palcová kola BBS a sportovní výfukový systém z nerezové oceli.
Pod kapotou se odehrálo mnohem víc změn, například zde přibyla přemapovaná řídící jednotka, která navýšila výkon u twin-turbo 4,0 litrového motoru V8 na hodnotu 640 koní. To znamená navýšení o 130 koní oproti základní verzi.
O kolik se zlepšilo zrychlení z nuly na stovku tuner neprozradil, ale standardní C63 AMG S to dovede za 4,1 sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?