Upravený Mercedes-AMG C63 S umí zrychlovat jako kde jaký supersport. Nevěříte?
Zrychlení je jedna z disciplín, kterou se snad od jak živa porovnávaly sportovní vozy. Stejnou nebo podobnou váhu má i hodnota maximální rychlosti a úpravce PP-Performance měl pro tyto disciplíny vždy slabost.
Upravil sériový Mercedes-AMG C63 S s čtyřlitrovým osmiválcem, který produkoval 510 koní (375 kW) a maximum točivého momentu 700 Nm. Po úpravě servíruje 610 koní (449 kW) a 769 Nm točivého momentu.
Díky této úpravě zrychluje z nuly na 100 km/h za 3,59 sekundy (předtím za 4,0 sekundy) a maximálně se rozjede až na 307 km/h (před úpravou 250 km/h (elektronicky omezeno)).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?