Dvorní úpravce značky Mercedes-Benz si připravil další specialitu, která bude mít světovou premiéru na letošním frankfurtském autosalonu. Jedná se o na míru upravený Mercedes-AMG GT S, který dostal víc než vyšší výkon.
Společnost Brabus si připravila aerodynamický body kit vyrobený z lehkých uhlíkových vláken. S ním byl vůz dále zkoušen v aerodynamickém tunelu a co vlastně paket zahrnuje? Najdeme zde nový spoiler předního nárazníku, větší vstupy pro vzduch v předních blatnících, širší boční prahy a zadní difuzor. Ostrý hoch z Německa je taktéž postavený na sadě kol z lehkých slitin s více paprsky o velikosti 21-palců.
Pokud jde o technické zhodnocení, auto má navíc 90 koní, za čež může nové mapování vstřikovacího systému a mírně zvyšený plnící tlak turba. Celkový výkon nyní dosahuje 600 koní, přičemž maximální točivý moment dosahuje 750 Nm při 4800 otáčkách za minutu. Díky zvýšení výkonu se přepracované GT S dovede dostat z klidu na 100 km / h za 3,6 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 325 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?