Dvorní úpravce značky Mercedes-Benz si připravil další specialitu, která bude mít světovou premiéru na letošním frankfurtském autosalonu. Jedná se o na míru upravený Mercedes-AMG GT S, který dostal víc než vyšší výkon.
Společnost Brabus si připravila aerodynamický body kit vyrobený z lehkých uhlíkových vláken. S ním byl vůz dále zkoušen v aerodynamickém tunelu a co vlastně paket zahrnuje? Najdeme zde nový spoiler předního nárazníku, větší vstupy pro vzduch v předních blatnících, širší boční prahy a zadní difuzor. Ostrý hoch z Německa je taktéž postavený na sadě kol z lehkých slitin s více paprsky o velikosti 21-palců.
Pokud jde o technické zhodnocení, auto má navíc 90 koní, za čež může nové mapování vstřikovacího systému a mírně zvyšený plnící tlak turba. Celkový výkon nyní dosahuje 600 koní, přičemž maximální točivý moment dosahuje 750 Nm při 4800 otáčkách za minutu. Díky zvýšení výkonu se přepracované GT S dovede dostat z klidu na 100 km / h za 3,6 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 325 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.