Léto se nám pomalů blíží ke konci, ale to nezastavilo úpravce Daehler od toho, aby představil další úpravu otevřeného BMW M235i Cabrio.
Jak je poznat z přiložené galerie, změny se dotkly vzhledu, ale i motorového prostoru. Pod kapotou je totiž usazen 3,0-litrový TwinPower Turbo šestiválcový motor, jenž byl naladěn na výkon 390 koní. To umožňuje malému BMW zrychlit z 0-100 km / h za 4,2 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti činící 288 km / h.
Kromě vyššího výkonu se Daehler pochlubil nastavitelnými sportovními tlumiči, sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli a různými designy litých kol z vlastní kolekce. Změny v kabině už jsou omezené, ale firma nabízí sportovní sedadla potažená kvalitní kůží a Alcantarou, stejně jako multifunkční palubní "MID" displej, který ukazuje další podstatné informace o vozidle.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.