Léto se nám pomalů blíží ke konci, ale to nezastavilo úpravce Daehler od toho, aby představil další úpravu otevřeného BMW M235i Cabrio.
Jak je poznat z přiložené galerie, změny se dotkly vzhledu, ale i motorového prostoru. Pod kapotou je totiž usazen 3,0-litrový TwinPower Turbo šestiválcový motor, jenž byl naladěn na výkon 390 koní. To umožňuje malému BMW zrychlit z 0-100 km / h za 4,2 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti činící 288 km / h.
Kromě vyššího výkonu se Daehler pochlubil nastavitelnými sportovními tlumiči, sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli a různými designy litých kol z vlastní kolekce. Změny v kabině už jsou omezené, ale firma nabízí sportovní sedadla potažená kvalitní kůží a Alcantarou, stejně jako multifunkční palubní "MID" displej, který ukazuje další podstatné informace o vozidle.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.