Tuningová společnost JMS se tu a tam objeví se zajímavou tuningovou kreací. Poslední ukázkou jejich práce je pak nejnovější úprava aktuální osmé generace Volkswagenu Passat.
Rozsah úprav je celkem široký, vůz totiž může být vybaven opti paketem, který zahrnuje větší nárazníky, přední spoiler a 19-palcová litá kola Barracuda Racing s černou povrchovou úpravou. Firma nabízí také stavitelné tlumiče kW, které snižují světlou výšku o 50 mm vpředu a 40 mm vzadu.
Bohužel vedení firmy JMS odmítlo říci další podrobnosti o úpravě, ale ještě stačilo dodat, že aktuální Passat může být vybaven sportovním výfukem a přemapovanou řídící jednotkou motoru. Otázka tak je, o kolik koní se navýšil výkon motoru a který motor vlastně prošel úpravou. Velkou výhodou je i fakt, že veškeré doplňky si můžete objednat jak na sedan, tak i na rodinnou verzi Variant.
A kolik za to vše zaplatíte? Za sadu snížených tlumičů si JMS účtuje 1 749 Eur (v přepočtu 47 600 Kč) a za dalších 1 899 Eur (52 tisíc Kč) získáte zmíněná 19palcová litá kola Barracuda s pneumatikami o rozměru 235/35.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.