Mazda MX-5 patří mezi jeden z nejoblíbenějších malých sportovních roadsterů na světě. Nedávno se šéf vývoje motorů Mazda, Nobuhiro Yamamoto, rozpovídal o budoucnosti agregátu pod kapotou tohoto malého roadsteru.
Pro server Motoring.com.au Yamamoto uvedl, že současná generace Mazdy MX-5 by měla svůj životní cyklus ukončit zhruba za deset let. Ta bude nahrazena samozřejmě generací novou. A u té se možná dočkáme výrazné změny pod kapotou.
Budoucí generace MX-5 bude totiž pravděpodobně obdařena turbodmychadlem, a to i přes nevůli samotného šéfa vývoje motorů. Ten sám uvádí, že turbomotory rozhodně nejsou jeho šálkem kávy. Tvrdí, že turbo motoru přidává hmotnost, přináší nutnost zvýšit chlazení, snižuje spolehlivost motoru a mnoho dalších potíží.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.