Dlouho se spekulovalo, co bude mít nové Audi SQ7 pod kapotou. Nabízel se naftový agregát po vzoru SQ5. Nemohl být vyloučen ani benzinový třílitr z chystané RS4. Nakonec Audi vsadilo na nový agregát.
Jak jste se už na AutoRoad.cz dozvěděli, Audi kompletně přepracovalo 4,0 litrový diesel s osmi válci uspořádanými do tvaru písmene V. Ten bude zřejmě disponovat elektricky poháněným dmychadlem, díky čemuž získá bleskovou reakci na plyn a také nižší spotřebu paliva.
Osmiválcový „drobeček“ bude servírovat nejméně 400 koní výkonu, maximum točivého momentu bude přibližně dvojnásobné výkonu, tedy přes 800 Nm. Už jednou byl podobně silný dieselový agregát pod kapotou Q7. V minulé generaci se usídlil ohromný agregát 6,0 W12 TDI. Ten disponoval výkonem 500 koňských sil a rovným 1000 Nm. Předpokládá se, že takovýto výkon nová SQ7 mít nebude. Přesto by mohla být dynamicky schopnější, nejen díky nižší hmotnosti a elektrickému dmychadlu.