Hyundai pracuje na novém benzinovém motoru. Znamená to konec atmosférických čtyřválců?
Hyundai pracuje na novém benzinovém motoru. Znamená to konec atmosférických čtyřválců? Korejská Hyundai stále více strádá na svou konkurenci. Nenabízí maloobjemový přeplňovaný benzinový motor. V tuto chvíli se ale nejedná jen o konkurenční nevýhodu, ale blíží se chvíle, kdy nebudou jeho motorizace vyhovovat Evropským normám.
Podle informací z Autocaru pracují její inženýři na litrovém tříválci o výkonu přibližně 88 kW a maximu točivého momentu 175 Nm. Dle dalších informací bysme se s ním mohli setkat už příští rok.
První model, který jej dostane pod kapotu, bude i20, která navzdory nové generaci nedosahuje chvályhodných prodejních úspěchů. Spíše naopak. Možná právě moderní motor je cestou za lepšími prodejními čísly.
Dále se počítá s udržením atmosférických čtyřválců v nabídce. Zaprvé kvůli nižší pořizovací ceně a za druhé kvůli určité skupině zákazníků, kteří dávají starším motorům s atmosférickým plněním přednost.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.