 
            Hyundai pracuje na novém benzinovém motoru. Znamená to konec atmosférických čtyřválců?
Hyundai pracuje na novém benzinovém motoru. Znamená to konec atmosférických čtyřválců? Korejská Hyundai stále více strádá na svou konkurenci. Nenabízí maloobjemový přeplňovaný benzinový motor. V tuto chvíli se ale nejedná jen o konkurenční nevýhodu, ale blíží se chvíle, kdy nebudou jeho motorizace vyhovovat Evropským normám.
Podle informací z Autocaru pracují její inženýři na litrovém tříválci o výkonu přibližně 88 kW a maximu točivého momentu 175 Nm. Dle dalších informací bysme se s ním mohli setkat už příští rok.
První model, který jej dostane pod kapotu, bude i20, která navzdory nové generaci nedosahuje chvályhodných prodejních úspěchů. Spíše naopak. Možná právě moderní motor je cestou za lepšími prodejními čísly.
Dále se počítá s udržením atmosférických čtyřválců v nabídce. Zaprvé kvůli nižší pořizovací ceně a za druhé kvůli určité skupině zákazníků, kteří dávají starším motorům s atmosférickým plněním přednost.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?