Tuningové firmy Hamann a Fostla spojily své síly, aby vyvinuli nejnovější úpravu pro aktuální generaci ostrého BMW M6 Coupe (F13). Názor, do jaké míry se jim úprava povedla, necháme na vás.
Současná generace BMW M6 je poměrně velkou bestií již ve standardní specifikaci, ale ti, kteří chtějí posunout šílený projev auta ještě o kousek výš, musejí zamířit ke společnosti Hamann. Ten nově nabízí body kit "Mirr6r", který udělá z vysoce výkonného kupé zlo vydávající automobil. Body kit zahrnuje přední kapotu z uhlíkových vláken, zadní křídlo, rozšířené boční prahy a nová multi-paprsková lehká kola se sportovními pneumatikami.
Naopak druhý úpravce Fostla měl na starosti instalaci modrého laku a bezpočet chromovaných detailů. Tuning tak zahrnuje nejen na zakázku dělaný lak, ale i matný a lesklý chrom, který se nachází jak na karoserii, tak i v kabině. Aby toho však nebylo málo, Hamann se postaral o naladění motoru V8 4,4l twin-turbo, který díky jeho úpravám nyní vygeneruje výkon 650 koní a 850 Nm. Tyto hodnoty tak předčily i standardní M6 s paketem Competition, protože to nabízí výkon 600 koní a 700 Nm.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?