Tuningové firmy Hamann a Fostla spojily své síly, aby vyvinuli nejnovější úpravu pro aktuální generaci ostrého BMW M6 Coupe (F13). Názor, do jaké míry se jim úprava povedla, necháme na vás.
Současná generace BMW M6 je poměrně velkou bestií již ve standardní specifikaci, ale ti, kteří chtějí posunout šílený projev auta ještě o kousek výš, musejí zamířit ke společnosti Hamann. Ten nově nabízí body kit "Mirr6r", který udělá z vysoce výkonného kupé zlo vydávající automobil. Body kit zahrnuje přední kapotu z uhlíkových vláken, zadní křídlo, rozšířené boční prahy a nová multi-paprsková lehká kola se sportovními pneumatikami.
Naopak druhý úpravce Fostla měl na starosti instalaci modrého laku a bezpočet chromovaných detailů. Tuning tak zahrnuje nejen na zakázku dělaný lak, ale i matný a lesklý chrom, který se nachází jak na karoserii, tak i v kabině. Aby toho však nebylo málo, Hamann se postaral o naladění motoru V8 4,4l twin-turbo, který díky jeho úpravám nyní vygeneruje výkon 650 koní a 850 Nm. Tyto hodnoty tak předčily i standardní M6 s paketem Competition, protože to nabízí výkon 600 koní a 700 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.