Lamborghini nadále odmítá použití turbodmychadel

ar3, 10. července 2015, 14:30 Google+

Poslední dobou se spekuluje o tom, že by automobilka Lamborghini mohla podlehnout tlaku a začne využívat turbomotory. Všechny spekulace ale uvedl na pravou míru sám Stephan Winkelmann.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lamborghini Aventador

Lamborghini Aventador | foto: Lamborghini

Sdílejte článek

Ve světě pomalu a jistě přebírají hlavní slovo turbomotory a hybridní tehcnologie. Tento trend se bohužel poslední dobou čím dál více objevuje i mezi supersportovními automobily. Stačí se podívat na Ferrari 488 GTB, což je nástupce legendárního Ferrari 458 Italia nebo McLaren 675 LT.

Naštěstí jsou ale místa, kde je svět ještě v pořádku a supersporty jsou poháněny pořádnými atmosférickými motory. Tím místem je italské město Sant'Agata, kde se rodí supersporty s rozzuřeným býkem ve znaku.

Z rozhovoru, který poskytl Stephan Winkelmann serveru AutoBlog.com totiž vyplývá, že Lamborghini se snaží ze všech sil, aby se mohli vyhnout využití turbomotorů. Sice připouští, že jednoho dne jistě nastane okamžik, kdy se atmosférické motory nedokáží vyrovnat přeplňovaným motorům. Dokud tomu tak ale nebude, bude Lamborghini hledat způsoby pro zefektivnění klasické atmosféry.

Tedy alespoň u vozů Huracán a Aventador. Připravované SUV Urus se jistě bez přeplňování neobejde, ale to je zcela pochopitelné.

Vytisknout

Diskuze: Lamborghini nadále odmítá použití turbodmychadel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volvo S60

Volvo začalo v USA nabízet doživotní záruku na náhradní díly

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud