Nová generace Audi Q7 se teprve nedávno představila světu a už tu máme první tuningovou úpravu, jenž má na starosti známá firma ABT Sportsline.
Nová generace modelu Q7 je v současné době některými motoristickými novináři kritizována za usedlý design a některé "zvláštní" pasáže karoserie. Asi i proto si ABT dalo záležet na tom, aby se u jeho verze nedalo vytknout snad vůbec nic a představila skvěle vypadající stylingový program.
Vůz nese označení "QS7" a tuningový balíček zahrnuje přepracované boční prahy, přední nárazník, masku chladiče, vytažené blatníky a záď zdobí čtveřice koncovek výfukového systému.
ABT však neskončilo jen u výše zmíněného a vozidlu instalovalo zadní křídlo a volitelný body kit, díky kterému se z obyčejné Q7 stává postrach silnic. K dispozici je také na zakázku vytvořená sada kol 22-palcových kol z lehkých slitin s pneumatikami o rozměru 305/30 R22.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.