Honda Civic Type R do detailu

ar2, 2. června 2015, 16:07 Google+

Vše o nové Hondě Civic Type R do jediného detailu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Honda Civic

Honda Civic | foto: Honda

Sdílejte článek

Honda Civic Type R je po mnoho let velice respektovaným vozem. Proto si zaslouží naší i vaší pozornost a v následujících řádcích se o ní dozvíte vše podstatné i další zajímavosti.

Pod kapotou nejvýkonnějšího Civicu pracuje přeplňovaný zážehový dvoulitr. Ten poskytuje výkon 228 kW (310 koní). Maximum točivého momentu je masivních 400 Nm a je k dispozici v rozmezí 2500 až 4500 otáček za minutu. To vše díky inovovanému bloku motorů, s upravenou hlavou válců, inovativnímu řešení sání a hlavně turbodmychadlem s variabilním časováním.

Motor spolupracuje s šestistupňovou manuální převodovkou, která má krátké přesné dráhy, tak jak se na vynikající hothatch sluší a patří. Civic Type R zrychlí z klidu na rychlost 100 km/h během pouhých 5,7 sekund. Maximálně umí jet rychlostí až 270 km/h kde jej zastaví elektrický omezovač.

Výkon putuje na přední kola, přičemž na přední nápravě nezůstal kámen na kameni oproti předchozí generaci. Nové zavěšení s oddělenou těhlicí, aby se výkon co nejméně přenášel do řízení a zároveň bylo přesné a s dostatečnou zpětnou vazbou. S přenosem síly se bude prát samosvorný diferenciál.

Novinkou je ostrý mód R+, který zlepšuje odezvu na sešlápnutí plynového pedálu a přitvrdí tlumiče. Zároveň sníží účinnost elektrického posilovače řízení, pro ještě lepší požitek z řízení. Brzdové třmeny jsou od Bremba a jsou čtyřpístové, přední brzdové kotouče mají průměr 350 mm.

Vytisknout

Diskuze: Honda Civic Type R do detailu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

reklama

Doporučujeme

Škoda Snowman s maskováním přistižena v horách - anotační foto

Škoda Snowman s maskováním přistižena v horách

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud