Ferrari V12 trendu přeplňování zřejmě nepropůjčí, bude však i tak vyhovovat emisní normě Euro 6?
To, že si Ferrari myslí, že přeplňování není ta správná cesta, jsme vám už psali. To však nic nezměnilo na tom, že začala vyrábět přeplňovaný vidlicový osmiválec. Jako první ho dostala pod kapotu California, teď i nová faceliftovaná 458 Italia, respektive 488.
Nejnovější zprávy se týkají, v současné nabídce nejzajímavějšímu motoru, vidlicového dvanáctiválce, který je pod kapotou F12 a FF. Informace, které přinesl Autocar jasně mluví o tom, že se V12 přeplňování turbodmychadly vyhne.
Není to však až tak skvělé a jásání ještě na chvíli odložte. Místo turba bude motoru pomáhat k nižším emisím, také vyššímu výkonu, elektromotor. Celkově by tak nové FF, které se takto „vylepšené“ V12 dočká, disponovalo výkonem 515 kW (700 koní).
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.