Japonská automobilka Honda koncem letošního roku představí novou generaci supersportu NSX. V souvislosti s ní nabídne i širokou možnost individualizace, kterou jsme doposud nemohli nikde vidět.
Auto nabídne rovnou plnou výbavu, jenže u vrcholné NSX se najde pár věciček, za které si budete moct připlatit. Sám vicepresident Acury Mike Accavitti řekl, že supersportovní NSX bude vyznávat naprosto odlišnou filozofii co se týče zbylé produkce Hondy. Podle něj se zámožná klientela chce ve větší míře odlišit od ostatních a proto jim Honda nabídne širokou paletu doplňkové výbavy.
U nové NSX čekejme velké tovární individualizace, zákazník si bude moci například zvolit okruhový paket, zaměřený na co nejlepší výkonnost auta při víkendových okruhových jízdách. V tomto paketu najdeme o dost ostřejší brzdy, přídavný aerodynamický kit, vylepšený podvozek a řadu dalších drobností.
Aby toho nebylo málo, tak v kabině si majitel bude moct dopřát hliníkové či karbonové dekory. Více informací zatím není známo, až postupem času Honda uvolní další detaily, jako je například konečná cenovka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.