Japonská automobilka Honda koncem letošního roku představí novou generaci supersportu NSX. V souvislosti s ní nabídne i širokou možnost individualizace, kterou jsme doposud nemohli nikde vidět.
Auto nabídne rovnou plnou výbavu, jenže u vrcholné NSX se najde pár věciček, za které si budete moct připlatit. Sám vicepresident Acury Mike Accavitti řekl, že supersportovní NSX bude vyznávat naprosto odlišnou filozofii co se týče zbylé produkce Hondy. Podle něj se zámožná klientela chce ve větší míře odlišit od ostatních a proto jim Honda nabídne širokou paletu doplňkové výbavy.
U nové NSX čekejme velké tovární individualizace, zákazník si bude moci například zvolit okruhový paket, zaměřený na co nejlepší výkonnost auta při víkendových okruhových jízdách. V tomto paketu najdeme o dost ostřejší brzdy, přídavný aerodynamický kit, vylepšený podvozek a řadu dalších drobností.
Aby toho nebylo málo, tak v kabině si majitel bude moct dopřát hliníkové či karbonové dekory. Více informací zatím není známo, až postupem času Honda uvolní další detaily, jako je například konečná cenovka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.