Mercedes zákazníkům přitavuje nové C63 AMG. Pod kapotou dostane osmiválec, chce být jiný než BMW M3.
Šéf divize AMG, Tobias Moers prozradil, že automobilka ví o svých tradičních zákaznících a těm dluží osmiválec. Proto do nového C63 AMG poputuje motor z AMG GT. Mimo jiné tímto krokem chce Mercedes ostře zaútočit na mnichovské BMW, které se nebálo sáhnout po šestiválci do svých modelů M3 a M4.
Osmiválec 4,0 AMG Bi-Turbo, produkuje výkon 375 kW (510 koní) a drtivý točivý moment 700 N.m. To jsou už hodnoty, které vyděsí i BMW M3 a M4. Zda se dočkáme i verze kupé zatím nevíme, alespoň motorizace zní více než slibně!
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.