Mercedes zákazníkům přitavuje nové C63 AMG. Pod kapotou dostane osmiválec, chce být jiný než BMW M3.
Šéf divize AMG, Tobias Moers prozradil, že automobilka ví o svých tradičních zákaznících a těm dluží osmiválec. Proto do nového C63 AMG poputuje motor z AMG GT. Mimo jiné tímto krokem chce Mercedes ostře zaútočit na mnichovské BMW, které se nebálo sáhnout po šestiválci do svých modelů M3 a M4.
Osmiválec 4,0 AMG Bi-Turbo, produkuje výkon 375 kW (510 koní) a drtivý točivý moment 700 N.m. To jsou už hodnoty, které vyděsí i BMW M3 a M4. Zda se dočkáme i verze kupé zatím nevíme, alespoň motorizace zní více než slibně!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.