Mercedes zákazníkům přitavuje nové C63 AMG. Pod kapotou dostane osmiválec, chce být jiný než BMW M3.
Šéf divize AMG, Tobias Moers prozradil, že automobilka ví o svých tradičních zákaznících a těm dluží osmiválec. Proto do nového C63 AMG poputuje motor z AMG GT. Mimo jiné tímto krokem chce Mercedes ostře zaútočit na mnichovské BMW, které se nebálo sáhnout po šestiválci do svých modelů M3 a M4.
Osmiválec 4,0 AMG Bi-Turbo, produkuje výkon 375 kW (510 koní) a drtivý točivý moment 700 N.m. To jsou už hodnoty, které vyděsí i BMW M3 a M4. Zda se dočkáme i verze kupé zatím nevíme, alespoň motorizace zní více než slibně!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?