Firma MTM vydala speciální balíček pro novou Octavii RS, který navýší výkon na 221 kW.
Německý tuner pracoval na benzínové verzi „eresa“ již delší dobu. Benzínový agregát 2,0 TSI, který ve své standardní konfiguraci disponuje výkonem 220 koní (162W), vylepšil. Nově tak poskytuje výkone 300 koní (221 kW).
Úprava spočívá v přeprogramování řídící jednotky a nové palivové mapy. Nový je také výfukový systém a diferenciál s omezenou svorností. Tyto úpravy zlepšili i sprint na 100 km/h, který zvládne za 6,7 sekund. Maximální rychlost je 249 km/h. Cena této úpravy je od 2099 Eur (v přepočtu cca. 56600 Kč).
Kromě navýšení výkonu se upravená Octavie liší také vzhledem. Tuner si neodpustil úpravy a připravil si malý designový balíček, který obsahuje svítivě zelené pruhy přes karoserii a na dveřích nad prahy.
Připomínáme, že Škodovka chystá silnější verzi Škody Octavie RS. Zřejmě se jí dočkáme k 40. výročí modelu 130 RS. Údajně nabídne 280 koní (206 kW) a to samozřejmě díky dvoulitrovému čtyřválci TSI.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.