Oficiálně potvrzeno generálním ředitelem Quattro GmbH, nová Audi RS4 už nebude mít osmiválec!
Heinz Hollerweger připustil, že atmosférická V8 už nenajde místo v nové RS4. Místo něj dostane zřejmě přeplňovanou V6, která klasickou 4,2 V8 nahradí, i když nám přeplňovanou V6 tak úplně nepotvrdil, zatím se jedná o nejpravděpodobnější řešení.
Prostor k diskuzi nám vzniká i díky samotnému přeplňování, které by mohlo obstarat elektrické turbodmychadlo, což je nyní nejslibnější budoucnost v oblasti motorů Audi potažmo celého koncernu.
Dalším šokem je informace, že nové generace Audi RS4 a RS6 nemusí být nabízeny v karosériích kombi, ale pouze jako sedan. Stejně tak je k zániku předurčen motor V8, který ani v příští generaci RS6 již nebude disponovat. Naštěstí alespoň V10 v modelu R8 zůstane, tedy alespoň co se týče aktuálních plánů.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.