Oficiálně potvrzeno generálním ředitelem Quattro GmbH, nová Audi RS4 už nebude mít osmiválec!
Heinz Hollerweger připustil, že atmosférická V8 už nenajde místo v nové RS4. Místo něj dostane zřejmě přeplňovanou V6, která klasickou 4,2 V8 nahradí, i když nám přeplňovanou V6 tak úplně nepotvrdil, zatím se jedná o nejpravděpodobnější řešení.
Prostor k diskuzi nám vzniká i díky samotnému přeplňování, které by mohlo obstarat elektrické turbodmychadlo, což je nyní nejslibnější budoucnost v oblasti motorů Audi potažmo celého koncernu.
Dalším šokem je informace, že nové generace Audi RS4 a RS6 nemusí být nabízeny v karosériích kombi, ale pouze jako sedan. Stejně tak je k zániku předurčen motor V8, který ani v příští generaci RS6 již nebude disponovat. Naštěstí alespoň V10 v modelu R8 zůstane, tedy alespoň co se týče aktuálních plánů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.