Specialista na tuningové úpravy, firma Lumma Tuning, se rozhodla decentně přepracovat první generaci Mercedesu SLK (R170).
Původní SLK vypadá i po dlouhých letech atraktivně, a to i přes to, že jeho první generace byla představena před více než deseti lety. Konkrétní model na snímku byl vyroben v roce 2001 a jedná se o provedení SLK 32 AMG. Vůz obdržel několik vizuálních vylepšení, jako jsou přepracovaný přední nárazník se spoilerem, jiná mřížka chladiče a rozšířené boční prahy.
Rozšíření se dočkaly i zadní podběhy, přibyl sportovní zadní nárazník s difuzorem a sériová kola byla nahrazena 20-palcovým disky z lehké slitiny s pneumatikami o rozměru 235/30 R20 vpředu a 285/25 R20 vzadu. Změny uzavírají sportovní tlumiče Bilstein, které SLK snížili o 30 mm.
Motor byl ponechán beze změny, takže SLK 32 AMG přichází se stejným přeplňovaným šestválcem o objemu 3,2-litru, který poskytne výkon 349 koní a 450 Nm. Síla jde na zadní kola přes pětistupňovou převodovku SPEEDSHIFT, která vozidlu umožní zrychlit z 0-100 km / h za 5,2 sekundy. Maximálka je opět omezena omezovačem na hodnotu 250 km / h.
Zdroj: Lumma Tuning
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.