Specialista na tuningové úpravy, firma Lumma Tuning, se rozhodla decentně přepracovat první generaci Mercedesu SLK (R170).
Původní SLK vypadá i po dlouhých letech atraktivně, a to i přes to, že jeho první generace byla představena před více než deseti lety. Konkrétní model na snímku byl vyroben v roce 2001 a jedná se o provedení SLK 32 AMG. Vůz obdržel několik vizuálních vylepšení, jako jsou přepracovaný přední nárazník se spoilerem, jiná mřížka chladiče a rozšířené boční prahy.
Rozšíření se dočkaly i zadní podběhy, přibyl sportovní zadní nárazník s difuzorem a sériová kola byla nahrazena 20-palcovým disky z lehké slitiny s pneumatikami o rozměru 235/30 R20 vpředu a 285/25 R20 vzadu. Změny uzavírají sportovní tlumiče Bilstein, které SLK snížili o 30 mm.
Motor byl ponechán beze změny, takže SLK 32 AMG přichází se stejným přeplňovaným šestválcem o objemu 3,2-litru, který poskytne výkon 349 koní a 450 Nm. Síla jde na zadní kola přes pětistupňovou převodovku SPEEDSHIFT, která vozidlu umožní zrychlit z 0-100 km / h za 5,2 sekundy. Maximálka je opět omezena omezovačem na hodnotu 250 km / h.
Zdroj: Lumma Tuning
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.