Britský výrobce Bentley chce i nadále ve své nabídce zachovat obří dvanáctiválcové motory a stát se tak možná posledním výrobcem na světě.
Dnešní doba už není to co to bylo dříve, dnes se každý ohlíží na spotřebu, snižují se objemy motorů a počty válců se doslova někdy dělí i několikanásobně. I Bentley musí jít s dobou a svým zákazníkům musí nabídnout to, co nabízí i konkurence, to ale né tak zas do slova. Jeden z vysoce postavených manažerů firmy Bentley prozradil v rozhovoru pro magazín Car and Driver, že společnost má opravdu za velký cíl se stát vůbec tím posledním výrobcem vozidel, který ve své nabídce zachová monstrozní motory W12.
Samozřejmostí je jejich technické zdokonalování, aby se co nejvíce snížila spotřeba a zároveň byl zachován určitý dominantní výkon, kterým jsou vozy Bentley proslulé. Poslední zajímavostí je také zpráva, že výrobní cyklus W12ctek se zvýší ze současných 5 tisíc kusů ročně na přibližně 9 tisíc.
zdroj: Bentley, Worldcarfans.com
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.