Britský výrobce Bentley chce i nadále ve své nabídce zachovat obří dvanáctiválcové motory a stát se tak možná posledním výrobcem na světě.
Dnešní doba už není to co to bylo dříve, dnes se každý ohlíží na spotřebu, snižují se objemy motorů a počty válců se doslova někdy dělí i několikanásobně. I Bentley musí jít s dobou a svým zákazníkům musí nabídnout to, co nabízí i konkurence, to ale né tak zas do slova. Jeden z vysoce postavených manažerů firmy Bentley prozradil v rozhovoru pro magazín Car and Driver, že společnost má opravdu za velký cíl se stát vůbec tím posledním výrobcem vozidel, který ve své nabídce zachová monstrozní motory W12.
Samozřejmostí je jejich technické zdokonalování, aby se co nejvíce snížila spotřeba a zároveň byl zachován určitý dominantní výkon, kterým jsou vozy Bentley proslulé. Poslední zajímavostí je také zpráva, že výrobní cyklus W12ctek se zvýší ze současných 5 tisíc kusů ročně na přibližně 9 tisíc.
zdroj: Bentley, Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.