Podle magazínu Auto Express chystá firma Audi co nevidět zavedení elektrické verze modelu A8, která bude využívat kombinaci elektromotoru a naftové pohonné jednotky.
Audi A8 e-tron mělo původně dostat 1,4-litrový přeplňovaný benzínový 4-válec s kombinovaným výkonem 204 koní a s 350 Nm, kterým se chlubí Audi A3 e-tron. Podstatně těžší a luxusnější A8 si ale zaslouží lepší parametry a to je důvod, proč dostane A8 e-tron 3,0-litrový turbodiesel V6.
Ten s největší pravděpodobností pochází z dříve představeného konceptu RS5 TDI a u A8ky bude zkombinován s elektrickým motorem. Celkově tak Audi A8 e-tron bude disponovat výkonem 368 koní a 700 Nm točivého momentu. Na čistě elektrickou energii dojede vůz až 48 km a celkově se emise CO2 nedostanou přes 100 g / km. Audi odhalí novou A8 e-tron na začátku příštího roku a začne s produkcí hned krátce poté.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.