Italská společnost Ferrari za celou svou dobu existence vytvořila krom sériových vozidel i pár jednokusových ultra modelů, mezi které se řadí Ferrari SP12 ES či SP America.
Málokdo ale ví o dalším kousku, který vychází z F12 Berlinetta a nese název F12 TRS. Jeho snímky se včera objevily na internetu a jedná se o naprosto přepracovanou F12 Berlinetta, jený nabídne odnímatelné střešní panely a přidává více agresivnější design. Ten vozu sluší snad ještě více než u klasické F12.
Podle serveru Jalopnik, je speciální model určen pro jednoho nejmenovaného bohatého zákazníka, který byl ochoten zaplatit 4.2 milionů dolarů. Pokud je tato částka opravdu reálnou, pak se tedy jedná o nejdražší prodané Ferrari všech dob, snad vyjma 250 GTO. Vůz byl na přání vybaven systémem KERS (Kinetic Energy Recovery Systém), jenž můžete znát díky závodním monopostům F1. Pod kapotou se údajně nachází 6,2-litrový motor V12. s výkonem 740 koní.
Zdroj: jalopnik.com, thesupercarkids.com a ferrarichat.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.