Italská společnost Ferrari za celou svou dobu existence vytvořila krom sériových vozidel i pár jednokusových ultra modelů, mezi které se řadí Ferrari SP12 ES či SP America.
Málokdo ale ví o dalším kousku, který vychází z F12 Berlinetta a nese název F12 TRS. Jeho snímky se včera objevily na internetu a jedná se o naprosto přepracovanou F12 Berlinetta, jený nabídne odnímatelné střešní panely a přidává více agresivnější design. Ten vozu sluší snad ještě více než u klasické F12.
Podle serveru Jalopnik, je speciální model určen pro jednoho nejmenovaného bohatého zákazníka, který byl ochoten zaplatit 4.2 milionů dolarů. Pokud je tato částka opravdu reálnou, pak se tedy jedná o nejdražší prodané Ferrari všech dob, snad vyjma 250 GTO. Vůz byl na přání vybaven systémem KERS (Kinetic Energy Recovery Systém), jenž můžete znát díky závodním monopostům F1. Pod kapotou se údajně nachází 6,2-litrový motor V12. s výkonem 740 koní.
Zdroj: jalopnik.com, thesupercarkids.com a ferrarichat.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?