Italská společnost Ferrari za celou svou dobu existence vytvořila krom sériových vozidel i pár jednokusových ultra modelů, mezi které se řadí Ferrari SP12 ES či SP America.
Málokdo ale ví o dalším kousku, který vychází z F12 Berlinetta a nese název F12 TRS. Jeho snímky se včera objevily na internetu a jedná se o naprosto přepracovanou F12 Berlinetta, jený nabídne odnímatelné střešní panely a přidává více agresivnější design. Ten vozu sluší snad ještě více než u klasické F12.
Podle serveru Jalopnik, je speciální model určen pro jednoho nejmenovaného bohatého zákazníka, který byl ochoten zaplatit 4.2 milionů dolarů. Pokud je tato částka opravdu reálnou, pak se tedy jedná o nejdražší prodané Ferrari všech dob, snad vyjma 250 GTO. Vůz byl na přání vybaven systémem KERS (Kinetic Energy Recovery Systém), jenž můžete znát díky závodním monopostům F1. Pod kapotou se údajně nachází 6,2-litrový motor V12. s výkonem 740 koní.
Zdroj: jalopnik.com, thesupercarkids.com a ferrarichat.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?