Prezentace nového BMW M3 a M4 ve znamení spálených pneumatik a jízdě „bokem“. To vše se odehrálo na okruhu Algarve International Circuit ve městě Portimao v Portugalsku.
Do parády si „eMkové“ modely vzali závodníci DTM. Konkrétně Martin Tomczyk a Timo Glock. Pomyslné otěže drželi opravdu pevně a každou zatáčku vykroužili nikoliv čistou stopou jak tomu je při závodech DTM, ale pěkně „bokem“ a to za doprovodu pískotu pneumatik, ze kterých se valil ohromný dým a za řevu přeplňovaného šestiválce.
Ostatně, BMW M3 a M4 jsou skvělým náčiním.431 koní čekající na váš rozkaz. Jakmile 6ti válcový benzinový motor M TwinPower akceleruje, line se ze čtveřice koncovek výfuku přímo hromobití. Díky adaptovaným technologiím ze světa motorsportu, jako je aktivní M diferenciál, který zabezpeč í za každých okolností perfektní grip, je BMW M3 a M4 skvělým společníkem na okruh.
Kokpit je prizpůsobený potřebám řidiče tak, aby umožňoval jeho intuitivní a rychlou intarakci s vozem. Řadový benzínový 6-válec M TwinPower Turbo s výkonem 431 koní si dokonale rozumí s manuální 6-stupňovou převodovkou, nebo, pokud chcete, tak stejně dobře i se 7-stupňovou dvojspojkovou převodovkou bez prerušení tahu.
Zdroj: BMW a gtspirit.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.