Automobilka Jaguar Cars Limited a její roadster F-Type. Záruka výkonu, pohodlí a patřičné míry individuality
Supersportovní roadster anglické automobilky stojí opravdu za to. Technologie na vysoké úrovni, supermoderní systémy, zpracování, použité ultra lehké materiály. Nejvyšší třída, všude kam se podíváte. To je Jaguar F-Type.
Nabízeny jsou dva zážehové šestiválce a jeden osmiválec. Samotné parametry jednotlivých motorizací ohromí. Třílitrový šestiválec se nabízí s 250 kW (340 k) a 450 N.m, ve verzi S s 280 kW (381 k) a točivým momentem 460 N.m, osmiválcový agregát pak pozře téměř 500 koní - 364 kW (495 k ) a 625 N.m. Motor, firemně označován jako AJ126, nabídne v kombinaci s automatickou osmistupňovou jemně laděnou převodovkou s funkcí Quickshift, nezapomenutelné zážitky. Čtveřice výfuku a aktivní výfukový systém vše dokreslí nádherným prostorovým zvukem. Přeplňování kompresorem, elektronika Bosch, nezávisle časovaná hliníková čtveřice ventilů, ovládající pracovní cyklus všech válců.
Nedostává se požadovaného točivého momentu? Funkce Dynamic Launch vše a ještě více zajistí. Stačí letmý pohyb a přeřazování rychlostních stupňů zní jen jako poryvy ve větru.
Doplňková výbava je nezměrná. Dva styly sedadel v provedení semiš, u modelu S pak kůže či rovnou závodní sedadla? Vyznačujete se asertivitou? Pak právě pro Vás model nabízí packet Black, milovníci luxusu zvolí Extented leather pack.
Tlačítkové startování, ekologický systém Stop/Start, snížující spotřebu až o 5%. To vše a mnohem více za 1,9 milionů korun. Každý jistě kývne – dobrá volba.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?