O nadcházejícím víkendu se dočká speciál Golf24 ostrého startu na čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu.
Volkswagen zahrnul účast na tomto podniku do oslav 35. výročí výroby Golfu GTI. Do závodu nastoupí tři vozy. Jeden z nich ponese symbolicky startovní číslo 35. Rozhodně má VW ambice na přední příčky, tomu uzpůsobil i připravenou techniku.
Pro "zelené peklo" postavil speciál na bázi šesté generace Golfu. Drsný vzhled speciálu má na svědomí výrazný bodykit s masivně rozšířenými blatníky, množstvím nasávacích žáber a velkým zadním křídlem. Pro pohon vozu Golf24 byl z firemního portfolia zvolen přeplňovaný pěiválec objemu 2,5 litru původem za Audi TT RS. Z pětiválce technici vydolovali výkon 450 koní. Ty jsou posílány přes šestistupňovou sekvenční skříň na všechna kola.
Za volantem speciálu ve slavném vytrvalostním klání se objeví známá jména - Herbert, Blundell, Terting. Trojici Golfů doplní dva speciály Scirocco GT24-CNG poháněné zemním plynem. Jedna posádka Scirocca bude tvořena účastníky Dakaru v týmu VW ve složení - Al Attiyah, Sainz, de Villiers.
Konkurence bude veliká, třeba tovární tým BMW nasazuje dvě BMW M3 GT, Audi sází na čtveřici R8 LMS. Na start se postaví velká řada vozů, jmenujme velké množství Porsche 911 GT3, dvojici Aston Martin V12 Zagato a mnoho dalších.
Průběh závodu lze sledovat 25.-26. června ZDE.
Zdroj: autoblog.com
Startovní listina 24h Nürburgring
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?