Sportovní model FT-86 vyvíjený společně se Subaru dostane pod kapotu dvoulitrový boxer.
Společný vývoj Toyoty a Subaru se blíží ke konci a příští rok si již snad budeme moci některou ze dvou variant koupit. Teď už i víme, že verzi od Toyoty bude pohánět dvoulitrový boxer od Subaru.
Ten je použitý například v nové Impreze, kde má výkon 150 koní. Pro použití v modelu FT-86 dojde s největší pravděpodobností k navýšení výkonu. Upravené bude i vstřikování, dle slov Toyoty ale neutrpí spotřeba ani emise. Jaký bude finální výkon se dozvíme krátce před uvedením do prodeje.
Namísto převodovek používaných Subaru, tedy pětistupňového manuálu nebo automatu s CVT technologií bude použito převodových skříní vlastní výroby. Na výběr tedy bude z přímo řazené převodovky se šesti stupni, nebo automatu se stejným počtem "kvaltů". Oba by měly být náležitě sportovně naladěné a vhodné pro tento typ auta. Počítá se také s instalací diferenciálu s omezenou svorností. Jak to celé dopadne se dozvíme po prvních testech produkční verze.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?