Značka Firestone rozšiřuje svou nabídku pro rodinné osobní vozy o pneumatiku TZ300α, která postupně nahradí mimořádně úspěšnou řadu TZ200. Nová, velmi spolehlivá a robustní cestovní pneumatika nabízí vysokou úroveň bezpečnosti, ovladatelnosti a komfortu při nízké hlučnosti a příznivé ceně.
Při vývoji nové pneumatiky TZ300? kladli inženýři značky Firestone důraz na vlastnosti, které požaduje hlavní cílová skupina uživatelů cestovních pneumatik, tedy zejména řidiči rodinných sedanů a kompaktních vozů, kteří preferují klidný a uvolněný styl řízení.
Odolná a komfortní
Pro dosažení tohoto cíle vyladili inženýři značky Firestone radiální pevnost pro vysoký stupeň tlumení nárazů, který zaručuje plynulou klidnou jízdu dokonce i na nekvalitních silnicích. Pořadí a tvarování bloků dezénu bylo rovněž optimalizováno, takže se snížila hlučnost odvalování na minimum a řidič si může nerušeně užívat jízdu při jakékoli rychlosti. Plášťě TZ300? jsou samozřejmě také velmi ohleduplné k životnímu prostředí, což dokazuje další snížení vnější hlučnosti. Nové pneumatiky TZ300? v provedení s profilovým číslem 55 pro sedmnáctipalcová kola a 50 pro šestnácti- a sedmnáctipalcová kola jsou vybaveny ochranou ráfku, která brání poškození vnějšího okraje ráfku například o obrubník.
Bezpečnost a stabilita
Nový člen rodiny Firestone dává řidiči pocit jistoty a bezpečí za každého počasí. Uklidňující je chování pneumatiky na mokru, kdy nabízí lepší brzdný výkon a vynikající vyváženost mezi přední a zadní částí vozidla. Dynamicky tvarované bloky a čtyři podélné drážky v symetrickém nesměrovém dezénu propojené s dlouhými příčnými drážkami v ramenní části umožňují plynulé odvádění vody a značnou odolnost vůči aquaplaningu při jízdě přímým směrem i v zatáčkách. Na těchto skvělých vlastnostech se podílejí rovněž dynamické hrany v blocích dezénu, které snižují odpor vody. Stabilitu a ovladatelnost na mokru zvyšuje také rovnoměrné rozložení tlaku na styčné ploše běhounu s vozovkou.
Na suchém povrchu zajišťují vysokou úroveň trakce a bezpečné a jisté brzdění bloky v ramenní části. Propojení bloků v ramenní oblasti zvyšuje jejich pevnost, snižuje hlučnost a lépe zabraňuje pilovitému opotřebení pláště. Celkovým výsledkem je velmi dobře předvídatelná jízda s vynikající stabilitou a komfortním pocitem snadného řízení.
Řidiči rodinných vozů v Evropě používají pneumatiky Firestone po celé generace, neboť této značce důvěřují pro její spolehlivost a velmi příznivý poměr cena/výkon. Elegantní nové pláště TZ300?, nabízené zpočátku ve 14 velikostech pro ráfky s průměrem 14” až 16”, jsou navrženy tak, aby tuto reputaci ještě víc posílily. V České republice je v současné době pneumatika nabízena v 9 rozměrech. - Bridgestone CR -
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?